Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ja,we doen ons best he.
Raf,dat is die dikkerd niet hoor.Er zwommen op een gegeven moment,8 karpers rond de Stroep.
Kon ze naderen tot een 20cm afstand.
De grootste was een koi van 80cm.(indrukwekkend die vissen zo onder water kunnen bekijken met de Stroep).
Grtjs,Marc3.
die zijn gruwelijk mooi zo met die zonne stralen door het water
oeps zonne stralen en volgens die er nie waren zou het heel de dag regenen dus ?????
haha we hebben best wel mooi weer gehad zondag
16-17 juli kunnen we twee dagen extra gaan varen
nader berichtgeving gewoon volgen want ik probeer ons gratis binnen te krijgen
want juli is hoog seizoen en dan betalen we normaal 3 euro in plaats van 2 euro
kunnen we een drankje extra drinken
geen probleem vriend
er zijn dus twee dagen bij gekomen in mol
16-17 juli en we kunnen gratis binnen maar dat moet ik nog bevestigen
de datums kun je wel komen die staan reeds vast
de nieuwe uitbater wil zoveel mogelijk duikboten op die dagen om ze te promoten
er zijn door hem ook andere voorstellen gedaan die we zeker gaan gebruiken
zoals dat hun zelf de door ons geleverde posters gaan uithangen in de toiletten op de zilvermeer camping
wat zeker voor meer bezoekers gaat zorgen
volgend jaar zouden er misschien (nog over vergaderen)twee zaterdagen gevaren gaan worden zodat er zondagen vrij komen om iets mot de familie te doen
of naar een ander treffen te kunnen gaan
nu hebben we een 50 tal zaterdagen waar we niets mee doen en dan hebben we dus meer vaardagen op die manier
2017 daar moeten we nog over vergaderen en dan worden als jullie het goed keuren zondagen omgezet naar zaterdagen
zodat we meer vaar dagen gaan hebben
BV zaterdag varen in MOl zondag varen in sertogenbosche bij titanic
als dus de dag van Mol op de dag van titanic valt kun je NIET naar titanic of NIET naar Mol
als we dan mol op zaterdag houden en titanic op zondag kun je dat weekeinde 2 keer gaan varen
dus je vaart meer dat week einde
Raf, ik denk dat we langs elkaar praten; dit jaar komen er idd twee dagen bij en wel 16 en 17 juli. Maar de twee zaterdagen in jouw bericht #56, zijn toch vervangers van twee zondagen in 2017?
ja er zouden dan in 2017 twee zondagen vervangen worden door 2 zaterdagen
mits het door jullie goed gekeurd word
er kunnen dus ook dagen bij komen omdat we door dit systeem meer dagen ter beschikking hebben
nu moeten we vaardagen missen door dubbele boekingen maar door dan enkele zaterdagen in mol te varen hebben we meer vaar dagen
BV
zaterdag in mol en zondag naar hulsthout
zaterdag in mol en zondag in hofstade
ik noem zo nu maar wat als voorbeeld
zoals het nu is varen op zondag in mol zou je dus niet naar deze twee andere evenementen kunnen gaan omdat ze op dezelfde dag vallen
kan ook in nederland hoor bv zaterdag mol en zondag smg ijmond
maar dit alles daar moet over vergaderd worden en is maar inzet baar voor 2017 of 2018