raf
Forum veteraan
straks witte verf halen om de haai verder af te kunnen werken
want hij moet zondag en maandag mee naar hofstade en wilhelm tell
ja alweer gaan mijn boten te water wat de teller dit jaar reeds op 18 vaardagen brengt
hofstade is normaal 2 dagen maar zaterdag moet ik ergens anders heen maar dat is op uitnodiging dus alleen voor mezelf
wilhelm tell gaan marc en ik staan om de kampeerders reeds warm te maken voor de pool run
en de visjes uitgebreid te kunnen testen want er zijn er een paar nieuwe bij
@ Hein
mailt je gelezen en wat voegt dat eigenlijk toe buiten wat ik reeds wist
daar verschillen wij misschien in opvoeding Hein
ik trek me niets aan van wat er gezegd word want ik laat maar dat stukje RAF zien wat ik wil dat de mensen zien er is nog 99% andere RAF die jullie nooit te zien gaan krijgen
buiten een paar speciale mensen waar ik het wel reeds aan laten zien heb en dat is een heel andere raf dan jullie me nu kennen
en nee gij behoort niet tot die paar mensen jij behoort tot de andere
gr raf
want hij moet zondag en maandag mee naar hofstade en wilhelm tell
ja alweer gaan mijn boten te water wat de teller dit jaar reeds op 18 vaardagen brengt
hofstade is normaal 2 dagen maar zaterdag moet ik ergens anders heen maar dat is op uitnodiging dus alleen voor mezelf
wilhelm tell gaan marc en ik staan om de kampeerders reeds warm te maken voor de pool run
en de visjes uitgebreid te kunnen testen want er zijn er een paar nieuwe bij
@ Hein
mailt je gelezen en wat voegt dat eigenlijk toe buiten wat ik reeds wist
daar verschillen wij misschien in opvoeding Hein
ik trek me niets aan van wat er gezegd word want ik laat maar dat stukje RAF zien wat ik wil dat de mensen zien er is nog 99% andere RAF die jullie nooit te zien gaan krijgen
buiten een paar speciale mensen waar ik het wel reeds aan laten zien heb en dat is een heel andere raf dan jullie me nu kennen
en nee gij behoort niet tot die paar mensen jij behoort tot de andere
gr raf