Vaardagen 2016 België in Mol Zilvermeer

Foto's van gisteren op de Poolrun.

2463rpc.jpg

ygjea.jpg

6r7qd3.jpg

flfqee.jpg

2zp8v4p.jpg

2nas5dy.jpg

n6ri8p.jpg

314drvm.jpg

4gpx0z.jpg

1694277.jpg

2ccqjw8.jpg

65yamg.jpg

Volgen er nog.

en ja die cel geraakt er juist niet in en das spijtig want dit zou een hele verbetering zijn wat de energie verdeling in de stroep betreft.
nu werkt zo een boot nog met nMh cellen welke binnen afzienbare tijd niet meer verkocht gaan worden
ook de nadelen van deze cellen blijft een probleem
met de lion accu's heb je de voordelen van een lipo en toch heb je een ronde cel die je net zoals een nMh ergens in een buis kunt steken
er zijn nu speciale lion accus te koop met een ingebouwd beveiliging wat laden ontladen betreft.er zit onder in de cel een printje dat de cel uitschakelt als er iets verkeerd mee gebeurt .alleen er zit veel namaak in die wel op de stikker heeft staan dat ze beveiligd is maar het zit er niet in
hier vind je der alles over ; en ik heb nog nooit een site gezien die zo volledig is als deze
http://lygte-info.dk/
er worden een groot gedeelte van de ze cellen besproken en met foto's de verschillen laten zien
gr raf

da was verleden jaar maar ik geloof dat het niet luc maar hans was LOL
en eigenlijk mijn fout ik had het frequentie bord maar moeten mee hebben
maar laat het ons het houden op een speling van het lot

het ergste was gisteren dat brecht verlof heeft gevraagd voor nu zondag naar de pool run te komen
waarom we een kalender opmaken en op alle mogelijke media posten weet ik echt niet hoor
het is een kwestie van downloaden en afdrukken en die met behang plaksel op je kamer tegen de muur te hangen
en elk jaar plak je de nieve der over heen
gr raf

hoi NEMO op de foto
toch een schoon beestje hé
hij heeft een andere prop gekregen dus hij zou nu iets sneller moeten zijn

dank u wel vriend voor deze foto's

gr raf

kut heb je weer die stomme filter gebruikt het lijkt wel of er een orkaan over komt zulke wolken
echt mensen zo donker is het niet geweest we hebben zelfs zon gehad want er hebben veel bezoekers op de banken naar de boten zitten kijken

Idd, we hebben één buitje gehad en de rest was stralend weer. Echt een fijne vaardag geweest.

Hans

Laatst bewerkt:
zo de laatste vaardag in Mol zit er op
het begin was wat raar daar de cantine maar pas heel laat open gegaan is
en zo waren sommige reeds terug naar huis vertrokken wat natuurlijk spijtig is
voor de rest heeft alles gevaren wat moeten varen heeft en het was weer heel druk want er waren veel deelnemers
maar het was weer een komen en gaan met voormiddag en namiddag deelnemers
norbert was er ook en dus tijd om inkopen te doen .dus de auto vol en de portemonnee leeg
foto's volgen wel maar ik had alweer mijn camera niet bij

gr raf

Dag,

weer een fijne vaardag gehad in Mol.
Foto's komen eraan.
Duiken met een baxterzak,houd toch wel altijd een risico in.Vandaag zelf aan de lijve ondervonden.Op 5m diepte is de zak gescheurd(zijnaad open).Zes duikers in opleiding,zijn toen gaan zoeken.Wilden graag een nachtduik doen in Mol.Een zeer handige Sven,heeft toen de baxterzak terug dichtgesmolten en de nachtduik is toen toch kunnen doorgaan,wat prachtige beelden heeft opgeleverd.Deze zal ik posten op het topic van de Stroep.M'n dank aan al de deelnemers en vooral aan Sven en Jeroen,voor het blijven tot in de late uurtjes.
Grtjs,Marc3.

9 april weer.

misschien nog een grijze schepen dag ergens ?
wil de nieuwe roeren van de pt eigenlijk wel eens proberen

dan moet het in NL zijn vriend want wij zijn buiten mechelen in november uitgevaren
en das 3 km kanaal varen dus dikke accu nodig

Back