vaarders Houten en omstreken

motorsports

Forum veteraan
Nieuwe draadje voor de meeting van de speedboat vaarders van Houten en omstreken .

foto's en filmpjes e.d

Laatst bewerkt:
de Thunder Tiger komt erg dichtbij de Lizard hoor!
ook eindelijk eens leuk kunnen varen met m'n wasabi!:D alleen moet hij het wel afleren om te denken dat hij een duikboot is ;)

Gr. Sam

Laatst bewerkt door een moderator:
heej nog een houtenees!(of is 't nou houtenaar?) een lazer, dat is een zeilbootje toch? word dan wel oppassen ;)

ik ga ook verder met speedboten! ik vind speedboten eigenlijk iets leuker dan modelboten! waarschijnlijk binnenkort ook een bouwverslag van 1 speedboot die ik ga maken. maar dat zie ik dan allemaal wel. eerst de springer af maken :D

Helaas is wel de servo overleden althans de plastic tandwieltjes :)

Dus maar gelijk voor bijna 12 euro een digitale servo met metalen tandwielen gekocht bij onze vrienden van HK, en heeft ook nog ruim 9 kg torque.:rolling:

hhhm kan ,maar beter eerst een wiesel netjes opbouwen en leuk laten varen lijkt mij een betere eerste echte stap. maar dit is meer voor in "kletshoek de speedy" ;)

Leuke filmpjes!

Rob, we moeten vaker vol gas naast elkaar varen. Niet zozeer om wedstrijdje te doen, maar het levert mooie plaatjes op. :D

Zijn er niet nog meer mensen in de omgeving Utrecht/Houten/Nieuwegein/Ijsselstein/Vianen met electro speedboten? Zo ja, vaar eens mee, is gezellig!

Leuke filmpjes!

Rob, we moeten vaker vol gas naast elkaar varen. Niet zozeer om wedstrijdje te doen, maar het levert mooie plaatjes op. :D

Zijn er niet nog meer mensen in de omgeving Utrecht/Houten/Nieuwegein/Ijsselstein/Vianen met electro speedboten? Zo ja, vaar eens mee, is gezellig!

Ik zou super graag met mijn hydroplane komen! Maar ik denk niet dat mijn vader 1,5 uur gaat rijden haha

heej nog houtenees (of is 't nou houtenaar?) een lazer, dat is een zeilbootje toch? word dan wel oppassen ;)

Jup woon in de wijk het water hoe toepasselijk, een zeilboot uuuhhmm nee niet bepaald het is een v romp met 27 cc rcmk benzine motor erin snelheid op dit moment gemeten met GPS 98,7 km/u

Geoffrey

Jup woon in de wijk het water hoe toepasselijk, een zeilboot uuuhhmm nee niet bepaald het is een v romp met 27 cc rcmk benzine motor erin snelheid op dit moment gemeten met GPS 98,7 km/u

Geoffrey

Waar vaar je nu eigenlijk als ik vragen mag? Ik merk met een elektro al vaak dat varen niet overal gewaardeerd wordt. Of vissers ergeren zich, of het mag simpelweg niet, zoals bij de Nedereindseplas. Met brandstof zal het nog wel lastiger zijn om een goede vaarplek te vinden, toch?

Back