Wat je ook kan doen is schroefkapsluitingen maken, daar heb je wel aluminium voor nodig en een goede tappenset, heb ik ook allebei nog niet liggen, moet ook eens werk van gemaakt worden 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Kijk wel uit dat je niet langer aan het plakken bent dan varen :wink:
Btw herinner je noch mijn proboat flip ? , daarbij was de topdeksel met pin los alsmede de seal binnen in ..
Even zonder gekkigheid, ik denk dat ik de goede oplossing gevonden heb:
![]()
Deze spanband kan een surfplank op een auto houden, dus vast ook wel een kapje op een boot.
Nu zijn er vast weer mensen die zeggen: "maar dat geeft toch weerstand? Dat is toch niet mooi? Blablabla".
Maar persoonlijk denk ik dat dit geen gekke oplossing is.
![]()
Ik denk dat je wel slim genoeg bent om niet zo te gaan varen. Je bericht begint wel met zonder gekkigheid dus wat moet ik daar van denken![]()
je zou eigenlijk de boot helemaal luchtdicht moeten maken (ook de as, weet niet hoe) en dan een ventiel in het dek maken om de boot van binnen vacuüm te zuigenzou de deksel dan goed vast blijven zitten?
![]()
ik bedoel waar je as doorheen draait, die kan je niet vol spuiten met purschuim, dan kom je weer uit op z'n doorgebrande boot hahaPurschuim?
ik bedoel waar je as doorheen draait, die kan je niet vol spuiten met purschuim, dan kom je weer uit op z'n doorgebrande boot haha