Vaarmiddag (drachten) ANDERE LOCATIE !!!???

Gezien de weersverwachting denk ik er over om, als ik daar nog ruimte in de auto voor vind, m'n partytent mee te nemen, zodat we in ieder geval een plekje met schaduw hebben.

Zolang er wat wind staat is het dan best uit te houden...

Groeten, Jan.

Jan. Een partytent prima plan.:thumbsup: Het word inderdaad een "beetje" warm zondag.
Misschien zondag een zwemwedstrijd houden?? :p:p Helaas hebben wij onze partytent vorig jaar weg gedaan (was een beetje boel gaar)

We gaan het treffen morgen, kan niet beter!

Accu's alweer aan de stroom, WZ klaarmaken, en misschien komt de VOS Baltic ook wel mee:yes:

Nou, Oant Moan:bye:

Jan

Nou we zijn er hier helemaal klaar voor. De aanhanger vol gepropt, met in het midden het nieuwe vlaggen schip Polleke.

Nog even de WZ van Jan er in, die moeten we maar even opvouwen.:rolling:

Uploaded with ImageShack.us

Ben reuze benieuwd om polleke van dichtbij te kunnen bewonderen. Inderdaad de aanhanger is weer volgepropt. Rest ons allen er nog een fijne en gezellige middag van te maken.

Gr martin

Heren:rolleyes: We hebben het plan om rond 15.00 uur een groepsfoto te maken. Iedereen zal dan aanwezig zijn (hopen we). Maar dit leek ons leuk idee aangezien Jan een half jaar zonder de WZ moet doorkomen. En vooral dat hij een half jaar niet kan bouwen.

Wat een mooie aanhanger vol! Zie een joekel van een kotter!

M'n proefvaart ging niet van harte... regelaars weer volledig van slag...
Heeft met de knuppelstand van doen. Centrumstelling van de zender is lastig.
Maar ook de datalogger verstoort... probeer het zwikke in het gareel de mieppen!
Gr Bas

Mooi dat iedereen er zo'n zin in heeft. Vanavond nog ff lekker gevaren met de Gifkikker en pro boat. Alles is gereed voor morgen! We zijn er tegen 2 uur!

Ik heb ook alles klaar staan! Neem de camera ook zeker mee om leuke plaatjes te schieten.

Vergeet je zonnebrand niet :p:cool:

Wat aan de late kant, maar ik kwam er net achter dat ik het ontvangerkristal niet zonder de boel te demonteren uit m'n slepertje kan krijgen, ik zeil morgen daarom op kanaal 87 FM in plaats van kanaal 53 FM zoals in de lijst staat.

Vooralsnog voorzie ik geen conflicten.

Oan't moarn!

Jan.

Heej Jan... m'n regelaars hadden weer last van ont-regellitis!? Mager!

Nu weer in het gareel geschopt. Bij een van de regelaars werd de programmeer-kaart wat heet... gemeten...
Verrek is m'n BEC... 13V? Hoe kann dat nu? Daar is iets versmolten.
Saved bij the bell. 13v vinden servo's niet lekker.

BEC los. Die regelaar gaat dus terug... het draait weer zoals het hoort.
Morgenvroeg even nieuw testen... anders in Drachten.

Laatst bewerkt:

Jammer dat het er niet in zit om dat pokken eind te rijden:confused:. Ik had dat gezelschap graag eens bezig gezien.
Jullie treffen het wel met dit weer. Hier staat denk ik wel een aardig zeilbriesje, dus ik vermoed dat dat in het noorden ook wel het geval zal zijn.

FOLLE WILLE

Groet,

Ad

Back