Vaarmiddag (drachten) ANDERE LOCATIE !!!???

Kom net bij het Thalenparkje weg, maar dat wordt hem helaas niet, hoewel de locatie geweldig is, en er is in de weekenden vrij te parkeren, houden de waterplanten het tegen om er te varen, dit is hoe het water er bij ligt, deze foto's zijn 15 min. gelden gemaakt door mij.

25s7qxi.jpg

2mmwod2.jpg

2mo9kkh.jpg

t6a2w8.jpg

Het is misschien niet te zien op de foto's maar de vijver zit ook vol met
van die onderwaterplanten.

We houden het dus bij de vorige locatie, het Kyriat ono plein.

Jan

Hahahaha, Jan je bent me net voor...., was afgelopen middag ook even wezen varen/kijken daar.

Qua varen valt het nu trouwens best mee, 1uur varen en maar 1 keer een plant in de schroef.
Maar over een kleine maand zijn deze planten een stuk groter en komt dat idd niet goed.

Jammer, misschien onthouden voor een vaardag eerder in het jaar.
Het vaart er overgens erg leuk!!!!

Hahahaha, Jan je bent me net voor...., was afgelopen middag ook even wezen varen/kijken daar.

Qua varen valt het nu trouwens best mee, 1uur varen en maar 1 keer een plant in de schroef.
Maar over een kleine maand zijn deze planten een stuk groter en komt dat idd niet goed.

Jammer, misschien onthouden voor een vaardag eerder in het jaar.
Het vaart er overgens erg leuk!!!!

Had het even gezegd dat je in Drachten was gaan varen, dan was ik even bij je gekomen.

Volgend voorjaar beter Robert, want aan de locatie en vijver kan het niet liggen, die is 10 keer mooier als het kiryat ono plein.

Jan

Wat er wel leuk is aan het Kiryat Plein, is dat er wat makkelijker publiek bijkomt, zeker bij mooi weer? Zit er -meende ik- een verzorgings-, bejaardentehuis in de buurt?
Doe je met het schouwspel de omgeving groot plezier aan, jong en oud, dacht ik zo...
Gr Bas

Je hebt inderdaad wel voldoende publiek, en je hebt een mooi plekje om je boot te water kunnen laten.

Er staat inderdaad een appartementencomplex aan beide zijden van het water Bas;).

Heb er wel weer zin in!

Jan

Mooi dat je er ook bij bent Henri, ik heb je op de lijst gezet.

Nu heb ik alleen een mededeling over de datum van de vaardag. Kan het een week eerder?

Het weekend waar ik de vaardag had ingepland valt precies in het weekend van het Skûtsje silen, hier in Fryslân, altijd iets waar wij altijd bij zijn met de boot.

Dus, kan ik het verplaatsen naar Zondag 14 Juli? i.p.v. 21 juli.

Jan

Misschien een optie om het op beide dagen te houden?

Er is toch niemand met een sleutel van een hek die er bij MOET zijn.

Verplaatsing van datum.

Ik vind het prima dat het bijde dagen word gehouden, maar de 21 juli kan ik er niet bij zijn.

De 14e ben ik er wel, dus diegenen die dan kunnen, die zie ik dan wel verschijnen rond een uur of half 2.

Ik wilde het met opzet niet te vaak houden. want dan beggint het niet leuk meet te houden, 2 keer per jaar, in het voorseizoen en naseizoen.

Het moet leuk blijfen;)

Er zit een kans in dat ik de Nedlloyd Santos meeneem de 14e, dat is mijn vrachtschip van 250cm:D

Jan

Ik vind het prima dat het bijde dagen word gehouden, maar de 21 juli kan ik er niet bij zijn.

De 14e ben ik er wel, dus diegenen die dan kunnen, die zie ik dan wel verschijnen rond een uur of half 2.

Ik wilde het met opzet niet te vaak houden. want dan beggint het niet leuk meet te houden, 2 keer per jaar, in het voorseizoen en naseizoen.

Het moet leuk blijfen;)

Er zit een kans in dat ik de Nedlloyd Santos meeneem de 14e, dat is mijn vrachtschip van 250cm:D

Jan

Dat is ook wel weer zo alleen er kunnen de 14e niet zoveel mensen als ik het bekijk.

Ik vind het wel een goed idee om dan de 21e ook door te laten gaan!

Hallo jan
Helaas moet ik de 14e afhaken. De vrouw wou deze week met de boot weg vanwege het mooie weer. Ik wens jullie allen een plezierige dag toe.

Gr martin

Back