Zo, ook weer thuis. Rozig voor het beeldscherm.
Voor ons was het slecht een half uurtje tuffen.
En heerlijk middag. Ja! Genoten.
Geen regen amper een zonnetje, een zuchtje wind (voldoende voor de zeilers) en een mooie waterpartij.
Een overzichtelijk clubje mensen. Even wat handjes geschud. Altijd weer aller aardigst de gezichten achter de avatars te zien. Deelverzameling ontspannen enthousiastelingen bij elkaar.
De meest prachtige bouwkunsten bewonderd, sommige modellen met schitterende geluidseffecten. (zeemanskoor.. haha! Echt top!)
De fraai gebouwde Happy Hunter (reeete strak gebouwd), de maagdelijk groen ogende Faimount zonder 'battle scars'. Werkschade schijnt niet te lukken vanwege de 2k pantserverf, zo wist mij zijn baasje te vertellen. Muisstil op z'n brushles met planeetjes, en een berg power.
De hele mooie indrukwekkende Witte Zee van Jan. Mooi uitgewerkt. Schitterend. De kleine dappere Tempest. (ook een juweeltje)... Seabex ook top! Alles schitterend om te zien en vooral varend.
Super... en daar tussen dan mijn witte schicht... met telemetie-gepiel en gierende tandwieltjes...
Wel... hij voer top-speed 10 km/h, trok 8,1A (over twee motoren), bij een schroeftoerental van zo een 3666 rpm, zoiets... op 13,1v. (10Ah aan boord) Mijn volgeladen accu stond op nog 60%, met wisselende vaarsnelheid en spelevaren.
Met al die bezigheden geen foto's gemaakt... hoefde ook niet...
Er is zelfs ook gefilmd meen ik? Erg benieuwd.
Ook is er schade gevaren... een servo had het begeven op de Fairmount... en helaas... amai! De speedboat van Pompebled, tegen de steiger

Het doet me denken aan modelvliegen... onvrijwillige landingen...
Kop er bij en geen geklets... geld ook op het Odoorner modelvliegveld. (schade en schande

)
Jan bagatelliseert het voorval... maarrrr... alles nat. Aaai, zonde. Veel werk. Ik hoop dat het weer netjes gefixt kan worden. Maar het gaat verschrikkelijk mooi over het water. Top!
Ik ga strakjes eens even kijken wat er aan tover-data op de logger staat..
Jan! Compliment voor het initiatief! Absoluut voor herhaling vatbaar! Goed geregeld!
Gr Bas