Vaarmiddag (drachten) ANDERE LOCATIE !!!???

Ik had het ook vernomen... behoorlijk kort door de bocht...
Doch ik zou me er niet aan storen. Jan's insteek staat op een hoger plan. Dat zie alleen al aan zo een dagje.

pfff,

dan moeten "zij" iets regelen he!!!!!!!
gelukkig geeft mijn groep er niet om, en daar ben ik blij om want dan hoeft het van mij niet!!!!!

dat is dan weer jammer, maar Jan jij kan bijna zelf een vaargroep beginnen joh!

Ben er niet treurig om, als het er daar zo aan toe moet gaan
dan wil ik niet eens lid blijfen.

Ik heb in iedergeval 100% genoten van vandaag.
Is inderdaad voor herhaling vatbaar, ga ik voor zorgen;)

Jan

Hey Jan

Het was een geweldig geslaagde dag. Top georganiseerd kerel maar sorry voor die bauwe wimpeltjes dat ze jou uit die club hebben gezet. een beetje heel erg zielig van die mensen . maar niet getreurd vaar clubs zat waaronder ook de Golf hahah

Jan.

Bedankt voor de super middag!!!!!:yes::worship: Het was echt geweldig.
Maar wat een naar bericht dat jullie uit de club moeten!!

Hoop dat er snel weer zo'n super dag komt.

Paul plaats zo de foto's die wij hebben gemaakt.

p.s. de Witte Zee is erg gedetailleerd, heb met open mond staan te kijken. Maar is de bemanninglid al bijgekomen van de zeeziekte.?

Erg jammer Jan, daarom ben ik ook niet lid van een club. Op een of andere manier zitten daar regelmatig lui aan het roer die het enthousiasme van de jeugd niet kunnen waarderen. Mooie foto's trouwens, wat heeft jouw Zee nou voor trekkracht?

Gr.
Pim

Zo zo jongens dat ziet er uit als een hele gezellige middag
jammer voor mij dat het zon end rijden is anders was ik graag gekomen.

Jan jammer dat ze je hebben geroyeerd maare kun je geen eigen club oprichten? :p je bent nu toch al aardig op weg.

Groeten Dyon, ps als er een keer een vaarmiddag is wat niet te ver is kom ik ook.

Jan, het was geweldig.
Maar wat ik lees, inderdaad een beetje kort door de bocht. Maar laat je niet kisten, over een paar weken weer en dan gaat de UK-401 zeker mee.

Je laat het ons maar weten welke data je denkt te doen.

Hier ook even onze foto's.

Uploaded with ImageShack.us

Wat zie ik nou? Een Hunter met anabole stereoïden? Of had de meester een paar borrels op?

Mooi dat jullie zo'n fijne dag gehad hebben! Het was mij even te veel in één weekend gepropt... Anders was ik ook van de partij geweest.
Enfin, er komen nog een Werkschependag, Hobma in Mei, Vaargroep Flevoland op 1 juni, Amersfoort in September, en Rosmalen, ook in September...
Genoeg ontmoetingen!

Roel, zat al te wachten op je reactie:p. Laten we zeggen dat er dringende assistentie van mijn HH nodig was. Maar inderdaad veel power, maar de meeste tijd mij netjes gedragen hoor.

Ik had er graag bij willen zijn jongens maar de verhuizing moest afgerond worden, later dan verwacht.
Als ik de foto's dan ook zie, baal ik echt dat ik er geen tijd voor vrij heb kunnen maken.

Na het lezen van het topic heb ik het vooruitzicht op een lidmaatschap van een vereniging maar wel even aan de kant gezet.

Jan, ik denk dat je het mooi even geregeld hebt zo. Mijn mening is dat we dit vaker zouden moeten doen. Daar heb je helemaal geen club of vereniging voor nodig.
Een paar mensen en boten en de gezelligheid volgt wel.

Mooie foto's mannen.
Op naar een volgende keer!

Jeetje....

de buurt zou het mischien niet zo gewaardeerd hebben, maar daar had ik ook wel een rondje kunnen draaien met mijn "ex-airboat met Fuji outboard"....

Ziet er uit of het er gezellig was, maar had andere verplichtingen.

Groet, Bert

Jan bagatelliseert het voorval...
Ik vaar al ruim tien jaar wedstrijden en zo'n boot is een stuk gereedschap, ontstaat er eens schade, dan daar doe ik niet zo moeilijk over als bij een schaalmodel.
Alles is al weer droog, morgen zal ik even testen of de boel nog functioneert.

Vervolgens nog even met schuim, glasmat en epoxy aan de gang, om het gat in de kap te dichten, dan is 'ie weer klaar om te racen:

full

Jan, bedankt voor een gezellige vaarmiddag!
Dit is voor herhaling vatbaar.

Groeten, Jan.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back