Van vliegtuig naar heli

Had nog niet veel gelezen van de Protech.

Met welke qualiteit kan je dit merk vergelijken?

Prijs / kwaliteit degelijk spul, en met huidige promotie zeker.
Als beginner eigenlijk ideaal je betaald weinig leergeld wanneer je eens brokken maakt. En je kan het uitgespaarde geld gebruiken wanneer je wil upgraden naar een grotere Heli bvb T-Rex 500, 600, en andere.

Voor die prijs kan je er gelijk 2 kopen zo heb je altijd een reserve staan en kan je direct verder wanneer je eens stukken vliegt.

Kijk bvb eens op YouTube:

[media=youtube]4NjGSx800tU[/media]

Google

Laatst bewerkt door een moderator:
de zoom is een achterlopend onderontwikkeld prul.

als je wil sleutelen een leuk ding.

@ lithium,
Het is moeilijk om het helemaal zelf te leren zonder hulp. Voornaamste is dat je het hooveren volledig onder de knie hebt voordat je verder gaat, want dit is je fundatie waarop je steeds zal terug moeten vallen. Ik heb gehooverd in alle richtingen totdat het mijn oren uitkwam. Bij het oefenen van nieuwe dingen kan ik nu steeds op mijn hooverstand terugvallen als iets mislukt ;). Voor de rest, zoals reeds gezegd, veel simmen.
Succes ermee.

de zoom is een achterlopend onderontwikkeld prul.

als je wil sleutelen een leuk ding.

Protech Zoom was een Belgische heli, maar , helaas is de fabriek wegens brand er mee opgehouden; dus de onderdelen worden niet meer gemaakt. Ik weet het niet of het verstandig is om toch Protech aan te schaffen

Protech Zoom was een Belgische heli, maar , helaas is de fabriek wegens brand er mee opgehouden; dus de onderdelen worden niet meer gemaakt. Ik weet het niet of het verstandig is om toch Protech aan te schaffen

Nuttige informatie:
De Protech firma is na de brand volledig opnieuw opgericht en support voor onderdelen zou geen probleem mogen zijn.

Back