Vapextech aan de li-pos

• Topicstarter Topicstarter _monster_beetle
  • Startdatum Startdatum
M

_monster_beetle

Guest
Vapextech aan de li-pos *technische specificaties beschikbaar!*

Als je op de website kijkt van vapextech staan er nu ook Li-Po accu's op. Ik zal er verder geen uitspraken over doen, want ik weet niet of ik geloofwaardig overkom als je naar mijn onderschrift kijkt. Maar just to let you know... ;)

VapexTech de nieuwe No.1 in oplaadbare batterijen

Laatst bewerkt door een moderator:
Sja, 20C bij een 5000 3s. Waarom wordt je daar niet vrolijk van?
Als je kijkt bij maxamps die is ook gewoon 20C...

En, die prijs... Hong Kong cellen gaan niet erg veel cycles mee (ervaringen van vriend van me).

Tevens vindt ik het niet netjes dat je een nederlandse "winkelier / importeur" gaat vergelijken met Hong Kong of een goedkope beurs.
Ik denk dat weinig winkeliers, of internet winkels in de buurt komen van deze prijzen, waarom dan wel Vapextech?

Was iets met appels en peren ofzo... :wink:

Groet Robert

Haha, precies dat bedoelde ik ook.

Daarbij, de C waardes van deze li-pos zijn naar mijn idee redelijk hoog. Wat mij wel een plus lijkt, als je die goedkopere cellen ziet die doen het met 12C bijvoorbeeld (zie ebay HK :P ).

Laat ze eens testen door het tijdschrift modelbouw aktueel..........

Hahaha, ja tester Theo ziet dat wel zitten :-P

Ik zal het eens mailen aan degene die daarover gaat bij vapextech. Wie weet.

Tevens vindt ik het niet netjes dat je een nederlandse "winkelier / importeur" gaat vergelijken met Hong Kong of een goedkope beurs.
Ik denk dat weinig winkeliers, of internet winkels in de buurt komen van deze prijzen, waarom dan wel Vapextech?

Was iets met appels en peren ofzo... :wink:

Groet Robert

Snap je punt ff niet, ik vergelijk voor mij persoonlijk alle winkeliers met hong kong..Zolang ik geen goedkopere lipo's vind dan daar blijf ik ze daar halen. Niks ten nadele van Vapotech of welke andere leverancier, ik heb geen kisten waarin lipo's zwaar belast worden, hong kong lipo's doen het al jaren prima voor mij.

hallo,
weet iemand of deze 3300mah lipo's van vapex geschikt zijn voor 19t stock racen? 3300 lijkt mij wat weinig, maar als lipo's zoveel efficiënter zouden zijn, is het dan mischien wel mogelijk? of zijn zowieso de waardes niet voldoende voor het elektro rijden (ik heb niet echt veel verstand van lipo's ;) )? ik heb vapextech zelf ook ene mail gestuurd, maar deze konden het ook niet met zekerheid zeggen.

m.v.g. Danny

2 jaar terug reden we in de stock met 3300's en haalde we onze rijtijd, waarom zou je dat heden ten dagen niet halen?

Overigens heb ik bevestigd gekregen van Vapex dat de Lipo's getest gaan worden van ze. Dit zal in (als ik me niet vergis) het komende modelbouwactueel nummer staan.
Een onafhankelijke tester, ik ben benieuwd!

Groet Robert

Hahaha, daar heb je een punt. Even niet aan gedacht :P

De packs zijn afgelopen Maandag de deur uitgegaan naar modelbouw aktueel. Ik weet ook wie de tester is (weet alleen niet of ik dat al van te voren mag zeggen), en heb gehoord dat in ieder geval wel een van de packs enorm op zijn sodemieter gaat krijgen...

Hahaha, daar heb je een punt. Even niet aan gedacht :P

De packs zijn afgelopen Maandag de deur uitgegaan naar modelbouw aktueel. Ik weet ook wie de tester is (weet alleen niet of ik dat al van te voren mag zeggen), en heb gehoord dat in ieder geval wel een van de packs enorm op zijn sodemieter gaat krijgen...

weet je dus niet!!!!

frans mba

En, die prijs... Hong Kong cellen gaan niet erg veel cycles mee (ervaringen van vriend van me).
Mag ik even lachen :lol::lol::lol:

Maargoed, met die prijzen moeten ze concureren met flightpower en laatste generatie kokam, niet persee met kong hoewel ze waarschijnlijk kwa prestaties elkaar niet veel ontlopen.
Ik kan op die site van Vapextech totaal geen gegevens vinden, geen laad of ontlaadcuves, niet een levensverwachting onder verschillende omstandigheden.
Paar gewichten en C ratings die uit de lucht lijken gegrepen.
Ben benieuwd naar de 1e tests.

Ps, ik heb ooit in de MBA gestaan, met de verkeerde naam nogwel, Nando ter Riele

Nando te Riele.

Laatst bewerkt:
Woopdiedoe, gg ipv ch. Als je elke spelfout op dit forum wilt verbeteren heb je een dagtaak. Mag ik ook eens iets verkeerd schrijven (om 1 uur 's nachts nogwel).

Ik heb hem voor je verbeterd.

Laatst bewerkt:
Schrijfen is met een v :twisted:
Ik vind dat het trouwens wel aardig meevalt met het schrijven van Nando. Hij doet tenminste zijn best om de fouten eruit te halen. Het had een stuk erger kunnen zijn.

Back