Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb al de nodige voorbehouden gemaakt in de eerder aangegeven 35MHz discussie en er zijn ook zinnige tegen-argumenten daar gegeven, dus termen als 'gezeik' lijken me overbodig:... dus als de viegers nou een collecte houden en al die zenders tegen een goede prijs op koopt zijn we van het gezeik af
Zie het het-algemene-wetten-en-regeltjes-zeur-draadje. Goede algemen discussie, wel een stukje verminkt doordat op eigen verzoek berichten van virtuele bril vlieger inmiddels verwijderd zijn.... We hebben op dit forum een forse discussie gehad met en over een vlieger die met een virtuele bril op z'n neus en een camera in z'n toestel ging vliegen. ...
Terwijl ik het juist een leuke titel vond, zeker niet vervelend bedoeld:... Ron heeft gewoon gelijk, en dit keer uit hij dat op een hele nette, neutrale manier. Dat is in het verleden wel eens anders geweest en daar heb ik hem toen op aangesproken. ...