Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het antwoord is er ook al: Het huis is tamelijk dun, dus daar kun je niet draad in tappen.
Klaas heeft héél voorzichtig een gaatje geboord, met de stofzuiger er continue bij. Daarna met een goede kwaliteit hittebestendige Epoxy een nippel ingelijmd en rondom opgebouwd met epoxy om er wat body aan te geven.
Tamelijk eenvoudig dus, zolang je maar voorzichtig bent, goed oplet en goede spullen gebruikt.
Sorry voor de vertraging, paar vervelend drukke dagen gehad.
Dat had ik je zó kunnen vertellen: 10% olie en 10% Nitro, ik heb het 9 jaar lang in mijn Bell 47G verstookt... Denk minstens 100 liter... Liet dat destijds mengen bij FlyCam.Er waren wat verschillende adviezen over de brandstof, dus ik zoeken in m'n vario catalogi ik heb er inmiddels ene hele rij:
Dat weet ik, maar ik ging brandstof halen, en dat leverde gefronste wenkbrouwen opDat had ik je zó kunnen vertellen: 10% olie en 10% Nitro.
Daar was ik denk ik ook,en mijn standaard adres heeft al een paar maanden op zijn site staan dat hij niets meer heeft
Heb je die melding op de website gezien, geen nitro.Dan heb je nog hobby in,
Kan HobbyIn nog wel gewoon methanol en olie leveren? Dan als de wiedeweerga een twin ontstekingssetje bestellen! Dan heb je geen Nitro meer nodig, NOOIT meer...Heb je die melding op de website gezien, geen nitro.
Daar was ik, maar toen was het ook al op.
Groeten,
Arie
Ik ben ondertussen HEEL erg blij met mijn benzine-experimenten...Toemen heeft ook al geen brandstof meer met nitro, lijkt dus wel een dingetje te worden.