Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
welke batterij is beter voor de servos en helicomand .
ik heb nog een 4NH-3000 CS 4,8v 3,0ah (300gr)
en nog een 5N-5000 nimh 6,0v 5,0ah (400gr)
Alvast succes met de maiden!
Groet, Bert
Bedankt alleen die helicomand ik snap er niets van die van mijn t-rex600 is toch beter voor intestellen
HoiWaarom?
Is er dan niemand daar die je even door de setup kan heen helpen?
En dat "ding" is vele jaren aan ontwikkeld door mensen met veel knowhow op het gebied van regeltechniek.
Ook onderdeel van de hobby, en een toevoeging voor je investering, en je hebt hem al.....
Heel zonde om hem dan niet te gebruiken.
Maar goed, dat vind ik(en met mij de meeste denk ik wel)
@ EricW: tsja, vond dat ook al vreemd....
@ Kevin: In dat geval: wees heel voorzichtig, en lees goed dit: [96390] meerblads-rotorkoppen-afstellen-en-vliegen-6,
met name het stuk waar in staat hoe zender, servo's etc ingesteld moeten worden en het stuk waarin het invliegen beschreven is.
Als je alles goed doet, en je gaat voorzichtig te werk, moet het niet al te veel problemen opleveren. Maar denk er om: een rigid biedt maar heel weinig ruimte voor fouten, dus wees voorzichtig. Liever een keer voor niks naar het veld, dan terug naar huis met brokken...
Succes!
Groet, Bert
Dat klopt maar die is beter voor intestellenUhm dat is toch ook een helicommand? HeliCommand - HC 3-Xtreme