Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heb wel interesse maar bij mij doet je link het niet....Wat wil je ervoor hebben?ik heb nog een mpx helios vario syteem liggen iemand intresse
Of is dit een parel voor de zwijnen gooien ? 8-O
Ik kom verschillende merken tegen (Wtech / Helios / Picolario),maar niet echt goedkoop. Weet iemand een prijsgunstigalternatief ?
Groet, Evert.
Is er al meer bekend over die WSTech III? Ik zat zelf te denken om te upgraden (vlieg nu met de II versie) maar de ervaring van Dennis maakt me wat huiverig.
Ik ben ook benieuwd of er mensen zijn die de WSTech III willen gebruiken om de capaciteit van de aandrijfaccu te monitoren, omdat je o.a. de stroomsensoren van de Unilog erop kan aansluiten.
Dat is dezelfde set als die ik heb. Persoonlijk vind ik dat echt een goede deal. Vario, 433 mHz multi-kanaal ontvanger en oortelefoontje.Vario WStech gemonteerd in de Easystar, blijkt inderdaad een fluitje van een centte zijn. Gewacht op een zonnig dagje :zon:en het ding vandaag aan het einde van de dag geprobeerd in Twente. Ging zo hoog dat ik hem er bewust uitgestuurd heb, anders was ik bang dat ik hem kwijt was. Tevens geeft het signaal je beter zicht op wat je vliegtuig nu echt aan het doen is en hoe je vliegt. Met nog ruim een week vakantie voor de boeg en de huidige voorspellingen gaat dit uren vliegplezier opleveren. Dank voor jullie advies, blij dat ik hem aangeschaft heb :lol:.
Groet,
Evert.
De vier cellen lopen sneller leeg dan de resterende drie cellen. En het zou kunnen dat de vario hinder ondervindt van de lagere spanning die optreedt wanneer de motor loopt, geen idee.... Mijn NiMh pakket is 7 cellen. Kun je na 4 cellen een extra plusdraad aansolderen en de vario daarop aansluiten? Lopen deze 4 cellen dan extra snel leeg tov het hele pakket, of wordt door de stroom door het gehele pakket het geheel gelijkmatig ontladen
?...