Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Gisteren was een top middag 5 vluchten gemaakt zonder problemen.... bijna dan. Ik wou de verlichting voor het nachtvliegen eens proberen maar na 4 min kreeg ik een failsafe en ging de motor uit. De vlucht ervoor was geen probleem en de 3 erna ook niet, allen zonder verlichting aan. Verlichting moet dus storen als het aan staat... gek maar het kan haast niet anders. Datalogger maar eens inbouwen zodat we het kunnen monitoren.
De kist komt met de huidige setup getrimd ook heel mooi los, gewoon vanzelf. Dan rustig laten klimmen tot 1 meter, gear up en een eindje volgas van het veld weg en verticaal omhoog. Meeeer dan genoeg vermogen en toch zuinig. Gemiddeld staat het gas rond de 50-60% schat ik en volgas wordt alleen gebruikt verticaal. Ongeveer 1.2L per vlucht van 6-7 minuten, niet gek.
Pim heeft ook wat foto's gemaakt en begint het al aardig door te krijgen
Ja, vliegt zo lekker ontspannen en voorspelbaar. Er blijft ook zo makkelijk snelheid in. Ik heb de rolroeren erg tam gezet (zijn iets te kort geworden wellicht ) Maar daardoor stuurt hij zo enorm precies.... heerlijk.