Verbannen: wat is dat?

Ook veel moois te vinden op Youtube over de Vulcan.
Deze bv.

Ik heb de meeste foto's weer even terug gezocht en opgeslagen die ik eerder geplaatst heb op de club-whatsapp.
De bouw is op 3 december vorig jaar begonnen en dan is het al lang terugzoeken.
Morgen zal ik er een draadje over openen.

Euh,

Zullen we het hier on-topic houden :) Het ging geloof ik ergens over verbanning....

@Vale Ouwe mooi onderwerp, maar maak er even een nieuw draadje voor aan a.u.b.

Bedankt

Lieve Olaf,
Volgens mij zitten we hier in de kroeg (de non-modelbouwkroeg nota bene), dan krijgen praatjes nog al eens een andere wending.
Wedden dat het morgen weer over iets anders gaat? :D

Lieve Olaf,
Volgens mij zitten we hier in de kroeg (de non-modelbouwkroeg nota bene), dan krijgen praatjes nog al eens een andere wending.
Wedden dat het morgen weer over iets anders gaat? :D

Klopt het is de non modelbouw kroeg ... maar ik dacht bouwtopics hier leek me niet verstandig, toch.
En dit draadje ging over verbannen. Lijkt me een serieus onderwerp.

Hoewel een serieus onderwerp.. Volgens mij zijn we daar al drie pagina's van dat onderwerp gedwaald.
Ik heb al Bijbelteksten voorbij zien komen, een opmerking over verdwenen foto's en uiteindelijk een verminderd interesse voor bouwen.
En dat leek me een leuk moment om een ander "geluid" te laten horen. Van ja hoor; er zijn nog mensen die bouwen en die nauwelijks van zich laten horen. Een beetje het "gesprek" op gang houden zeg maar.

Sorry Olav, door mij dwaalde het draadje af naar bouwen....hoewel, voor een modelbouwforum wel een alleraardigst onderwerp. ;) :D

Vale ouwe, ik ga er morgen voor zitten!

Met al dat ARF spul van tegenwoordig is de bouwtijd tegenwoordig dramatisch kort.
Van het vliegen ben ik langzaam aan het overstappen op de houtjes plak bootjes business, waarbij langzaam op dit moment erug langzaam gaat.
Voordat ik daarmee kan beginnen.

Hoezo? Afgelopen jaar 1 inside f5j gebouwd in 2 weken. En nu een fokker DR1 ruwbouw klaar in net iets meer dan 1 week. Wel beide zeer goede laser gefreesde bouwpakketten. En alleen bouwen in de avonduren., overdag gewoon werken.

We zijn niet allemaal even snel, de meeste vertraging loop ik op bij het er aan beginnen.
Als ik aan het bootje begin, wat waarschijnlijk ook nog in de komende week plaats gaat vinden.
Dan heb ik daar vast wel wat (nuchtere) hulp bij nodig. Het zou zomaar een bouwdraadje kunnen worden.

Ja, laten we het weer over verbannen hebben, en dan vooral lekker persoonlijk worden.....goed idee......niet dus

trouwens, ik hoor jullie steeds.......
Spookt het tussen de oren? Is het batterijtje van het gehoor apparaat bijna leeg?;)

Van alle deelnemers in deze draad, is er vorige week een aangever geweest die het zo nodig moest gaan personaliseren.
Wij blijven graag bij het onderwerp "Verbannen: wat is dat?"

Met hier en daar een uitschieter naar meer modelbouw gerelateerde zaken.
Waar de moderatie het dan weer niet mee eens is, maar de administrator is een beetje nieuwe op dit forum.
Dus die zal nog niet helemaal op de hoogte zijn, dat wij een werkend negeer knopje hebben.:D

Back