Verboden voor hotliners?

Meestal is angst de grote boosdoener.
Geef elkaar de ruimte.
Stop als je moeite heb met een snelle jongen even met vliegen.
En als hij klaar is ga je weer verder.
Het is hobby hoor geen vechtclub.

Daar heb je absoluut gelijk in Bertus maar het is ook een beetje een uthopie denk ik. Dat bewijzen sommige mensen in dit draadje.

Sorry jongens maar ik word niet goed als ik sommigen van die penningmeesters, voorzitters en statutairen hoor. Bij mijn club was het het zelfde probleem. Club bestond 35 jaar tot daar op een bepaald moment een voorzitter werd aangesteld die zich koning van een landje waande en buiten de statuten om iedereen het leven zuur maakte, en geloof me het begon ook met persoon X die niet meer mocht vliegen met toestel Y omdat het aan een bepaalde(subjectieve) norm niet voldeed die nergens was bepaald in de statuten of het reglement van inwendige orde. Toen begon het probleem inzake milieuwetgeving zich te stellen en was er van eendracht en éénheid binnen de club al lang geen sprake meer en vonden sommigen het nodig om de verkeerde kant een handje te helpen. Resultaat : vliegveld weg (na 35 jaar!!!!!!!), geld van de club en van de leden opgesoepeerd en finaal club weg.

U vind dit overdreven? Ik ook tot het mij en 50 andere leden overkwam.............

Stevo (die stilletjes aan pissig aan het worden is)

Er wordt gemakshalve voorbijgegaan aan het gegeven dat de clubbesturen nog altijd hoofdelijk aansprakelijk zijn voor alles wat er op en rond het vliegveld gebeurt.

Meestal is angst de grote boosdoener.
Geef elkaar de ruimte.
Stop als je moeite heb met een snelle jongen even met vliegen.
En als hij klaar is ga je weer verder.
Het is hobby hoor geen vechtclub.

enzelfde soort discussie lijkt zich nu te ontwikkelen met betrekking tot de 3d heli vliegers en de vliegtuigmannen :(

@gerard nl

Bij ons bestaat dergelijke discussie niet............heli-vliegen verboden en niet toegelaten :twisted: :twisted: :twisted:

Grapje hoor :wink:

Vliegruigmannen? wa is da?

Stevo

mjah ik vind dat jullie in Nl er nog goed vanaf komen met clubs,
je moet helemaal niet zo ver als hier in belgie wij hebben alles volgebouwd...

enneuh dat bestuur gedoe...
ik zou werken met een 'kern' waar er een voorziter is maar die evenveel zeggenschap heeft als andere kernleden, minidemocratie :)

@ cooper

Ha das juist alles is volgebouwd maar wij maken daardoor statistisch gezien dan ook meer kans om een huis te erven dan die Nederlandse jongens :wink:

Stevo

Back