hi,
ik heb onlangs mijn 700n heli omgebouwd met een gasserman conversieset en een zenoah 26cc , het was een hel , veel uitzoekwerk en pielen zeg maar.
nu lees ik onderstaande en wordt blij want heb nog een 700n en met de nieuwe os MAX gt15 die gewoon in je 700 of andere heli past wordt het appel eitje:
The test video for OS GT15 Gas Engine is finally here, do you remember we ever published that OS is going to come out 15c.c. gas engine?
OS ever showed GT15 gas engine in Shizuoka Model Show, the author inquired to OS engineers and they said the power is decreased about 15% comparing with nitro engine at the same grade.
Please note this is 15c.c. gas engine, some pilots ever modified T-REX 700N to gas engine in the past and the engines are at least 26c.c. Do you satisfy with GT15 output?
OS Max GT15 - Align Trex 700 - YouTube
helaas wel concept nog, als hij uit is koop ik hem.
wat vinden jullie ervan?
ik heb onlangs mijn 700n heli omgebouwd met een gasserman conversieset en een zenoah 26cc , het was een hel , veel uitzoekwerk en pielen zeg maar.
nu lees ik onderstaande en wordt blij want heb nog een 700n en met de nieuwe os MAX gt15 die gewoon in je 700 of andere heli past wordt het appel eitje:
The test video for OS GT15 Gas Engine is finally here, do you remember we ever published that OS is going to come out 15c.c. gas engine?
OS ever showed GT15 gas engine in Shizuoka Model Show, the author inquired to OS engineers and they said the power is decreased about 15% comparing with nitro engine at the same grade.
Please note this is 15c.c. gas engine, some pilots ever modified T-REX 700N to gas engine in the past and the engines are at least 26c.c. Do you satisfy with GT15 output?
OS Max GT15 - Align Trex 700 - YouTube
helaas wel concept nog, als hij uit is koop ik hem.
wat vinden jullie ervan?
Laatst bewerkt door een moderator: