Ik had eens een vraagje omtrent het verschil van een Graupner 47G en b.v. een T-Rex.
Ik vlieg nu met zo'n 47G en gaat best aardig maar weet dat ik het niet mag vergelijken met een "normale"heli.
Maar waar zit nou het grootste verschil in.
Wat mij b.v. opvalt dat als ik naar voren vlieg ik echt aardig gas bij moet geven anders valt ie naar beneden is dat b.v. bij een T-Rex ook zo.
Ik heb een flight sim dus heb al wat verschillen gevoelt maar dat is ook niet super realistisch zegt men.
Nu kan je die 47 G zo stabiel afstellen dat je de zender op de grond kan leggen en dat ie gewoon in de lucht blijft.
Dat zal bij een gewone niet mogelijk zijn begrijp ik.
Nu zag ik al iemand die b.v. de staartrotor niet helemaal neutraal heeft staan zodat ie continu moet bijsturen om het wat realistischer te maken voor zijn overstap naar een "normale"
Zijn er nog meer trucjes mogelijk om de overstap naar een T-Rex makkelijker te maken.
Alvast bedankt.
Gr.Jos
Ik vlieg nu met zo'n 47G en gaat best aardig maar weet dat ik het niet mag vergelijken met een "normale"heli.
Maar waar zit nou het grootste verschil in.
Wat mij b.v. opvalt dat als ik naar voren vlieg ik echt aardig gas bij moet geven anders valt ie naar beneden is dat b.v. bij een T-Rex ook zo.
Ik heb een flight sim dus heb al wat verschillen gevoelt maar dat is ook niet super realistisch zegt men.
Nu kan je die 47 G zo stabiel afstellen dat je de zender op de grond kan leggen en dat ie gewoon in de lucht blijft.
Dat zal bij een gewone niet mogelijk zijn begrijp ik.
Nu zag ik al iemand die b.v. de staartrotor niet helemaal neutraal heeft staan zodat ie continu moet bijsturen om het wat realistischer te maken voor zijn overstap naar een "normale"
Zijn er nog meer trucjes mogelijk om de overstap naar een T-Rex makkelijker te maken.
Alvast bedankt.
Gr.Jos