Nee hoor, valt allemaal wel mee, maar ik laat me nou eenmaal niet zo snel gek maken..
Mensen hebben nogal de eigenschap alles te overdrijven wat mogelijk is.. het is altijd een tandje erger dan in werkelijkheid. Ik werk zeker 15 jaar met GPS op allerlei verschillende manieren, maar heb echt nog nooit een probleem ondervonden met die zonnevlammen van jullie.. Oke, het kán, maar bewijs... De zonneactiviteit moet wel zo heftig zijn wil je er last van hebben, en dat komt maar zelden voor. dat indexje van 5 of 6 doen niet zo veel met je gps.
Maar dat mensen het denken is nog geen bewijs hé.. hoe wil je bewijzen dat als je een flyaway hebt dat dat komt door die zonneactiviteit ?
En ja, ik ben heel erg nieuw in deze hobby, heb al 100den vluchten gemaakt, en sorry, maar allemaal op GPS.. haha
En fly away ?? hmm.. nee nooit gehad door zonnevlammen iig.
En die app.. die heb ik niet gezocht, die kwam ik per toeval gister tegen toen ik op zoek was naar wat anders wat te maken heeft met de zonsverduistering komende maand, en dacht eens aardig te zijn en die te delen met jullie... misschien geeft hij jullie wat rust..