Verkeerregelaar *zijprojectje* *FILMPJES toegevoegd van zwaailicht*

Status
Niet open voor verdere reacties.
sorry maar als ik hobma bel of mail dan wordt ik nagenoeg niet te woord gestaan.. met hun doe ik daarom nu ook geen zaken..

zoveel dunne streepjes knippen zie ik ook niet snel gebeuren.

fechtner gaat kijken of ze de rode striping op een dunnere folie kunnen printen.

hoi cheeta
ja hobma doet het zelf niet meer,
hij heeft nu personeel in dienst,
nou dan wat ik al zei naar de lokale stickerboer,
en vraag of hun het in stroken kan snijden,
je hebt er toch geen meters van nodig,
mvg markioo

sorry maar als ik hobma bel of mail dan wordt ik nagenoeg niet te woord gestaan.. met hun doe ik daarom nu ook geen zaken..

Hallo Alwin,

Mailen naar Hobma modelbouw werkt niet, omdat men niet elke dag de e-mailbox nakijkt en beantwoord.

Je moet gewoon bellen en specifiek naar Rob Hobma zelf vragen, want hij kan je wel goed te woord staan en heeft ook verstand van zaken, wat niet allle medewerkers(sters) van Hobma Modelbouw gezegd kan worden.
Als Rob zelf niet aanwezig is, moet je naar Jan vragen, die heeft ook verstand van zaken en weet eigenlijko ook overal van !

vandaag bezig geweest met de zwaailichtbalk. 32 leds is toch best proppen...

4 high power leds wit, 28 high power leds oranje.

zal een beste licht show geven ;).

foto update volgt nog

echter wacht ik nog op mijn goede camera die ik besteld heb ;)

panasonic-lumix-dmc-fz28.jpg

Hallo Alwin,

Ik ben ook op zoek naar een nieuwe foto camera !!!

Heb jij deze Panasonic via internet gekocht !!

ik heb hem besteld via internet ja. na me diep ingelezen te hebben is mijn keuze tussen deze panasonic en de canon gekomen.

echter heeft panasonic beter beeld in de hoeken van het beeld ten opzichte van de canon. en is de panasonic een stuk lichter. dit waren voor mij de grote pluspunten

ik heb hem besteld via internet ja. na me diep ingelezen te hebben is mijn keuze tussen deze panasonic en de canon gekomen.

echter heeft panasonic beter beeld in de hoeken van het beeld ten opzichte van de canon. en is de panasonic een stuk lichter. dit waren voor mij de grote pluspunten

Hallo Alwin,

Rechtstreeks besteld bij Panasonic ??? of, bij een Pansonic dealer internet winkel besteld ???

printable decal zegt mij weinig? wat is het hoe werkt het en waar is het te krijgen? en wat kost het ongeveer.

Hier een klein voorbeeldje van decal papier van "Modelbrouwers". Ik moet het alleen de volgende keer niet door de laserprinter sturen, maar door mijn inktjet.

IMG_3773.JPG

Print hetgeen wat je wilt. Laagje blanke lak erover. En verder werkt het precies hetzelfde als de decals in een bouwdoos.

Groetjes

Jeroen

Piet en alle anderen die een camera willen kopen doe dit niet! bij redcoon

dit bedrijf blijft leverdatums vooruitschuiven en komt gemaakte afspraken niet na!

Piet en alle anderen die een camera willen kopen doe dit niet! bij redcoon

dit bedrijf blijft leverdatums vooruitschuiven en komt gemaakte afspraken niet na!

Hall Alwin,

Bedankt voor de tip !!

Ik wilde net dit weekend een camera gaan bestellen bij redcoon !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back