Verkeerregelaar *zijprojectje* *FILMPJES toegevoegd van zwaailicht*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Alwin,

Als jij een Futaba F14 ombouwt naar een 2.4Ghz hoeveel kanalen blijven er dan over ???
8 kanalen ??? of worden dat er maar 6 , zoals bij de meeste 2.4Ghz zenders !

Is het bij de 2.4Ghz zender mogelijk om een Campac te gebruiken, zodat je 25 modellen er in kan programmeren ???

Ik gebruik bij mijn Futaba FC 16 namelijk een Campac voor 25 modellen.

Ik heb nog een zo goed als nieuwe F14 zender 40Mhz liggen, die ik nu niet meer gebruik, mogelijk wil ik die laten ombouwen !!

blijft keurig 8 kanaals mits 8 kanaalsontvanger ook gebruikt wordt.

campac staat er geheel los van heeft niets met 2.4ghz of 40mhz te maken.

gebruik je multiswitches?

blijft keurig 8 kanaals mits 8 kanaalsontvanger ook gebruikt wordt.

campac staat er geheel los van heeft niets met 2.4ghz of 40mhz te maken.

gebruik je multiswitches?

Hallo Alwin,

Mijn vraag was eigenlijk ???, kan er ook een Campac ingebouwd worden in de Futaba F14 zender ???

aangezien de module aardig door ontwikkeld is en nu ook goed werkt.

hoeveel mensen zouden er animo hebben voor de zwaailicht. *dit is dan nog zonder de module in de zender maar wel met alle effecten.

ik zit eraan te denken om de module eventueel te gaan verkopen. incl leds alleen zonder de aanstekers ;) ook in meerdere kleuren (rood, oranje, blauw).

echter moet het wel enigzins interessant zijn om te doen.

verwacht dat de prijs voor de module incl leds rond de 40 euro komt te liggen.

kan die zwaailichtbalk ook een soort patroon weergeven wat een beetje realistisch is

als ik me niet vergis, zijn er zeer veel verschillende patronen. ook is de snelheid regelbaar. tenminste.. dit is mogelijk met de audi van alwin.

en blijft dan het laatst gekozen progr behouden waneer de spanning eraf wordt gehaald
al die knipper functies zijn leuk maar niet zoals in het echt natuurlijk en gezien ik geen kermis atractie wil.

hey alwin denk dat je dan f een verkoop animo topic moet aan maken in het verkoop deel.. of even een poll op starten.. info/ foto's en filmpje erbij hoe t werkt.. en dan in de poll : ja, ik wil dit product/ ik wil dit misschien(ovb)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back