verkerk vh-320ff-4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja, dat moet je dus gewoon proberen, want wij weten niet hoe sterk die servo is, en hoeveel kracht ervoor nodig is om de sper erin te trekken;
het maakt ook een heel verschil waar je de kabels aan de hefboom zet, en hoe groot de slag moet zijn.
Je hebt er nu 2 servo's, kijk eens of 1 het geheel trekt, ander kan je er 2 gebruiken met een Y kabeltje
De grootste trekkracht krijg je als de uiterste stand van de hefboom (dus aangetrokken) ongeveer in lijn ligt met de kabel.
Om te beginnen zou ik de hevels ca 135 graden draaien, als dit de niet-aangetrokken kant is.
Cor

ik heb zo een klein dingetje om servo's te testen en kan daarmee naar links en naar rechts laten draaien , misschien zo dan die kabeltjes aan te trekken of is het op deze manier niet aan te raden ?
die gemaakte foto's zijn die nu zichtbaar op het forum of niet ?
morgen zou normaal de cabine terug in elkaar kunnen na het schuren en mogelijk te spuiten en dan ja dan even eens terug foto's te maken van de truck (boven bouw) met cabine er op en laadbakje .
de kraan er tussen heeft vertraging mits eerst de steunpoten er nog onder moeten .

mvg
steve

Met een servo tester zal het prima gaan, alleen kan je daarmee niet de maximale uitslag vergroten, zoals dat op de meeste computer zenders wel kan; gewoon doen Steve.
En idd je foto's zijn prima, ook dat is nu voor elkaar.
Cor

spijtig dat de berichten nu niet meer bij de juiste truck staan want die 2 zijn dus geblokkeerd of afgesloten , anders had ik het wel bij de truck zelf geplaatst maar dat kan dus niet meer

Tja Steve, dat heb je aan jezelf te wijten, want je hebt ik weet niet hoe vaak al gezegd dat je topics verwijderd mogen worden en dat je hier niet meer terug wilt komen.
Ook bij de 8x8
Dan krijg je dit dus: je topics zijn nu gesloten op jouw verzoek, alleen ze worden niet verwijderd, dat is tegen de forum regels en dat is maar goed ook.

Misschien zou je, nu je weer in een betere bui bent, per model een nieuw onderwerp kunnen openen als je dat wilt, maar houd je posten dan 'to-the-point' en bouw een model eens af, zodat je geen off-topic verhalen plaatst, zoals nu: je topic heet:
verkerk vh-320ff-4
en daar lijkt het nu toch niet echt meer op?
Of je stuurt een nette mail naar de moderator met het verzoek de onderwerpen te heropenen.

Misschien hebt Steve een licht verstandelijk beperkt? Omdat ik een aantal van hem opmerking/of niks snap hebben, zie ik het.
Anders zou hij beter stop met truck modelbouw doen als hij niks snapt. MAAR moeten wij niks opgeven,
Wij blijven probeer aan elkaar helpen als iemand zo het moeilijk doet.

@Steve Billast voor mij advies, ga probeer een dichtbij buurt truck "meeting" komen en vraag aan iemand,
Hebt je misschien geluk dat iemand je help aanbieden wilt.

Steve Billast stelt al jaren deze vragen.Hij is goed bij de tijd en niet licht verstandelijk beperkt.Bouwt zelf niets maar heeft al een kapitaal uitgeven door te laten bouwen.Op meetings komt hij nooit.Doet al meer dan 10 jaar aan modelbouw.Als hij niet direct een antwoord krijgt dreigt hij van het forum te verdwijnen.Daardoor zijn op zijn verzoek alle vorige topics van hem geblokkeerd.Saxxon verdiep je hierin niet.

Laatst bewerkt:
is al goed , kzal zwijgen , denk van mij wat jullie willen .
als iets vraag is niet goed , als iets doe ook niet , tzal hier vast dan ook wel weer gesloten worden zekers .
ik ga wel af en toe naar beurzen maar m'n modellen ziet niemand dat is waar .
ben niet zo om te gaan showen of hoe het noemen mag want dan krijgt men toch reacties van doe dit of doe dat en dat is beter en ga zo maar door , dan krijgt men toch kritiek over je eigen model en ga zo maar door .
laat maar

steve, als je geen kritiek kan verdragen? hoe doe je dat op je werk enzo dan? lijkt me dat je er ook wel is kritiek krijg of dat ze vragen van hoe of wat, en de ene keer kun je er miss zelf wat van leren en de andere keer niet, dan moet je maar denken, ach volgende keer beter

Op een show zou men jou wat aanwijzingen kunnen geven,maar dat mag niet,want dan voel jij je in je eer aangetast.Daarom steeds die vragen op het forum,er zijn vragen waar je al meerdere malen antwoord op hebt gekregen.Maar dan ben je de notie's hierover kwijt en zo blijft men al jaren aan de gang.Zo als helycor zij stop eens met deze onzin en bouw iets af.Dit is al bezig van 2010

Bericht van het Forumbeheer :

Steve,

Waar gaat dit over, je stelt een vraag over lampjes en haalt er dan van alles bij wat niet relevant is, wat helemaal niets met de vraag heeft te maken !
Nu roep je zo maar weer iets over een forumlid, zonder dat deze hierom vraagt, dit kan echt niet !
Helaas moet ik wederom een topic van jou sluiten, voordat het uit de hand gaat lopen

Topic gesloten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back