M
marcelinets
Guest
De cabine,s die 3DC maakt zijn compleet met interieur, ramen en glaasjes voor de koplampen.Is een belgische modelbouwer 3DC zit op facebook.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bij Wetronic staat de de Verkerk Volvo op voorraad...
Bekijk bijlage 416370
Hallo Leon,
Nog 3 Te Koop !
Daarna is het waarschijnlijk over, we wachten af.
En zijn/komen de messing tandwielen beschikbaar voor upgrades aan uitgeleverde Volvo's? Zou ik wel graag op mijn 6*2 willen wijzigen.
Op dit moment zou ik hem zo origineel mogelijk willen houden behalve de verbouw naar 6*2.
Messing tandwielen zie ik wel als betere optie. Veel kracht verwacht ik toch niet op de manier waarop ik er mee zal gaan rijden.
En mocht dat echt niet werken, dan kan ik altijd nog kijken of ik een andere achteras kan plaatsen.
Verkerk staat synoniem voor veel hele mooie onderdelen, in goede kwaliteit.
DAF is ook niet van naam veranderd toen het overgenomen werd.
En de positieve naam is sterker als de in mindere aantallen negatieve kritieken. Die vaak ook van mensen kwamen die geen model gekocht hadden maar alle leveringsproblemen etc. wel graag uit vergroot op vele websites rondstrooide.
Zonder het mes in de rug van Tamiya, was er nu al een heel scala aan optie onderdelen voor de Verkerk Volvo(of andere Europese) truck beschikbaar.
Als ondernemer weet je ook dat je soms dromen hebt om je bedrijf verder uit te bouwen. Daarvoor heb je moed, financiën en een goede marktkennis voor nodig met een trouwe klantenkring. Met de keuze van het Volvo model was niks mis, zeker gezien het grote aantal voorbestellingen. Maar omdat de investeringen hoog waren, is er geen bank die je wilt helpen voor zo'n bedrag, dus moet je een andere manier zoeken om het startkapitaal te verkrijgen. Helaas was dat ook het zwakke punt. Toen door problemen, de leverdatum steeds verder opgeschoven werd, begonnen de klanten te morren. Begrijpelijk. Maar dat was koren op de molen van enkele "azijnzeikers" die elk bericht of negatieve post op welk forum of facebook rioolpagina snel deelde op andere fora. Hierdoor ontstond een negatieve spiraal, waardoor menig investeerder van het eerste uur onderdruk kwam te staan.
De Verkerk Volvo was en is een beter produkt dan de Tamiya o.a. verkeerde vooras (nog steeds !?) en motor. Maar juist die kwaliteit (bij voorpremiere kritiek op banden maat, die moesten dus opnieuw gemaakt worden, maanden vertraging) heeft de levertijd steeds opgeschoven. Iemand ooit geklaagd over de verkeerde maat van de Tamiya banden?
Soms moet je vertrouwen hebben en ook in slechte tijden volhouden. Het is soms net als een voetbal fan, ook als je cluppie niet wint je blijft fan.