Verlenging Bruder dieplader

Een tip bouw deze semi dieplader eerst functioneel af , zet hem in een gewenste kleur en rijden maar .

Nu de hoofd tip als het mogenlijk is schaf nog zo'n bruder semidieplader aan en maak deze zeg maar binnen je eigen kunnen "perfect" , op deze kan je de eventueele fouten van de ander verbeteren en kan je er rustig de tijd aan besteden .

Voordeel je kan met de ene combi lekker rijden en de ander rustig aan opbouwen en je budget blijft goed onder controle te houden.

Vrgrt Ivar

Ben zelf ook zo begonnen en zoetjes aan verbeter ik elke keer weer wat

mijn eerste ombouw bruder semidieplader

Foto-7FDE3LI4-D.jpg

deze gebruik ik nog steeds en voldoet prima naar mijn idee en kunnen

en budget je moet wel in deze tijd ;)

en je semidieplader ziet er al prima uit functioneel en stevig dat is zeker .

grt Ivar

Ik heb laatst ergens een foto gezien van iemand die een "zwart goedje" over zijn moeren had gedaan waardoor deze volledig bedekt waren. Weet iemand wat voor goedje dit is?
Mijn dieplader heeft die gammele bruder pootjes. Deze willen nog wel eens te vroeg of onverwachts omvallen waardoor er krassen in mijn spatborden komen. (Moeren raken deze) Hopelijk kan ik dat met dat spul voorkomen dat er krassen ontstaan.

Ik heb gezocht op het forum maar kan niets vinden. Wie kan mij op weg helpen of voorbeelden geven hoe ik mijn oprijplaten dubbel kan maken? Zodat het oprijden makkelijker gaat?

Ik bedoel hiermee scharnierend in het midden zoals je in het echt ook ziet.

Laatst bewerkt:
Neej
Als je wil kan ik wel foto's maken van mijn goldhoffer oprij platen als je er wat aan hebt ?
Gr Rick

Die foto's heb ik al bekeken... Het gaat er meer om hoe iemand de Bruder platen verlengd heeft en met wat voor materiaal. Maar bedankt!

Vandaag eindelijk mijn zaagmachine binnen gekregen (proxxon ks 230)
Dus mezelf eens even nuttig gemaakt, toch maar nog steeds aan het wachten op de verf. :(

Heb een lading gemaakt.. Wel aardig gelukt vind ik :)
Bestaat uit in totaal 18 planken van 140x15x3 (lxbxh)
Totale afmetingen zijn 140x65x40
Totale gewicht 36gram :)

full

full

Die foto's heb ik al bekeken... Het gaat er meer om hoe iemand de Bruder platen verlengd heeft en met wat voor materiaal. Maar bedankt!

Iemand nog?

Laatst bewerkt door een moderator:
ziet er goed uit dikke lading :D

wat betreft je oprijbeunen kan je de schuine kant er af zagen en dan op het rechte deel een scharnier maken en dan een setje zelfde beuken er aan maken als je dan het scharnier aan de onder kant maak dan staan de kopse kanten tegen elkaar als je ze uit klap dan word het nog stevig

En ondertussen de dieplader en de velgen een kleurtje gegeven...
De oprijplaten en steunen moet ik nog spuiten. En er komt nog een kenteken op...

Het is misschien niet de mooiste, maar hij kan er zeker mee door!

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
zo zo kereltje jij bent lekker aan de kneoi gewesst toppie en uh niks mis mee hoor er zijn er minder mooie ieder zijn ding zeg ik altijd.
kunnen we mischien eens samen ergens rijden
nog gelukt met de ledjes?

Back