Vermeld hier je Depron leverancier...

Barneveld is misschien een optie maar dan moet iemand anders t halen zeg ma en da heb ik liever niet....
Heb ook geen zin om 15 euro voor klein plankie te betalen want het is juist de bedoeling om het goedkoop te houden zodat ik meer geld overhoud voor een goeie zender :lol:
Iemand die het hiero kan afleveren?? :wink: :D :roll:

ik betaal 3,50 per plaat van een meter bij een meter. maar dan wel 25 stuks.
dat is bij de enkhuyzer parkethuys

en dit komt weer bij hdb vandaan{groothandel}

moet je niet een keertje hiero in de buurt zijn? :P

nee iemand anders een leverancier in de buurt hiero?

michel pet zei:
ik betaal 3,50 per plaat van een meter bij een meter. maar dan wel 25 stuks.
dat is bij de enkhuyzer parkethuys

en dit komt weer bij hdb vandaan{groothandel}

welke dikte had je mee? 3 of 6mm of een andere maat?
Waar is die enkhuyzer parkethuys? schepenwijk ofzo?

Klinkt zeer interresant. kom uit de buurt van enkhuizen dus...

Groeten Bono

Dat waren platen van 6 mm, ik mag toch aannemen dat 3 mm iets goedkoper is. Hij zit aan het einde van de Westerstraat, schuin tegenover Orbit, de electronica winkel.

dat weet ik wel te vinden. zal binnenkort eens kijken.
wat is beter aan te raden voor de hydrofoam eigenlijk 3 of 6 mm? neem aan dat 3 mm makkelijker werkt maar sneller kapot gaat?

Enkhuyzer parkethuys
Tel : 0228 318714

Gewoon even bellen, zijn zeer behulpzaam.
Heb daar al eens 10 platen 3mm besteld (1,8 euro per m2)
En laatst weer 25 platen 6mm. (met 3 personen)

ok top. heel erg bedankt voor jullie hulp.

ik heb t deze week nog erg druk dus zal er niet van komen.
ben bezig mijn electro auto's en electronica te verkopen. en dit weekend is er ook nog kermis hier dus in de toestand waaarin ik dan verkeer kan ik zeker niets goed doen :celebrate: :thumbsup:

zou ik nog wel graag antwoord willen op mijn vraag.
ik kan dus beter 3 mm halen of kan 6 mm net zo goed?
is 3 mm stevig genoeg voor een mislukte landing dan de boel een beetje heel blijft?

Hangt er vanaf, wat wil je gaan bouwen ?
Ik heb een shocky van 3mm en die is een stuk fragieler dan een shocky van 6mm.
Kwa gewicht scheelt het niet veel maar persoonlijk vind ik 3mm prettiger vliegen dan 6mm.

Maar een 3mm is niet zomaar kapot hoor :wink: (laatst stonden me ailerons verkeerd en steeg op met me 3mm shock en lag meteen weer op zijn dak...niets kapot :) )

Edit:
Zie net dat je een hydrofoam wilt maken...de mijne is 3mm en best wel stevig. Nou alleen nog even alle electronica erin en dan vliegen.

ook bedankt.

Ik zal kijken of ik van zowel 3 mm als 6 mm 2x 100x100 mee kan nemen. bouw ik er gelijk 2 en weet iedereen gelijk wat hij t beste kan nemen:-D.

Groeten Bono

Hallo mensen/mede modelbouwers.

Heb net het enkhuyzer parket huys aan de lijn gehad. inderdaaad ze rekenen €3,50 per plaat van 1mx1mx6mm maar je moet ze bestellen per pak van 10 stuks.

Aangezien ik in principe maar 3 platen nodig heb is de volgende vraag aan jullie.
Wie heeft ernog verder nog platen nodig en wil met mij samen een pak kopen.
hangt ervan af hoeveel de andere persoon er wil maar kunnen het ook 50-50 doen dus ieder 5 platen voor €17,50?!
als er meer mensen platen willen laat het hieronder dan even weten of mail me even
Ronald861@gmail.com dan komen we er wel uit.

Ik kan ze eventueel ook zelf ophalen want woon dichtbij enkhuizen dat je ze een andere keer weer bij mij ophaald.

Groeten Ronald

Nee, helaas heb ik niets meer nodig.(moet echt wat vaker wat kapot vliegen....)
Maar misschien wil michel pet nog wat platen...

zou jijj hem kunnen bereiken en wijzen op dit forum? Dan zie ik zijn berichtje wel verschijnen.

(Rijd/Reed michel ook in de dars (roze body)of was dat iemand anders?)

Ok, zal hem even mailen....komt goed.

Michel pet heeft geen auto met een roze body, hij heeft 1 Hpi mt electro waar die zelden mee rijd.

ow ok dan had ik iemand anders voor me :)

ik heb k,me tekeningen nog s nagelopen maar ik kan eigenijk beter 3 mm depron bestellen.
dit is voor de prijs hetzelfde als t goed is ander kun je alleen maar goefdkoper uit zijn toch :wink:

Dus voor alle forum lezers wie komt uit de buurt van hoorn en enkhuizen en heeft nog een aantal platen depron nodig?
(of kom je niet uit de buurt maar heb je aankomende week even tijd om het dan bij mij thuis op te halen)mail even of laat je ebricht hieronder achter.

Depron word bij enkhuyzer parkethuys op aanvraag besteld en gaat in pakken van 10stuks a 1000x1000x3mm(of6mm).
Ik heb 3 platen van 3MM!!! nodig dus wie ook platen nodig heeft laat het even hieronder weten.
platen kosten maximaal €3,50 p/st.

Groeten Ronald

Harolds !! op de blaak in rotterdam.

Die hebben platen van ,,.... 2 en 5 mm !!!!!!! en zijn een stuk breder dan wat ik tot nu toe gezien heb.

Heeft er nog iemand 3 mm Depron op voorraad ?
Ik wil het wel komen halen als je niet verder dan 30-40 min. rijden van Vianen af zit.
Komende week wil ik graag gaan beginnen aan een nieuwe vleugel voor de Devine2 van Theo, de eerste is zeg maar "iets te hard neergekomen" :D

Oh wacht ff, een paar bladzijden terug kwam ik de term "polypron" tegen, en daar heb ik eens ff op ge-googled.

Kwam ik hier terecht.

1,2, 10 of zelfs 100 platen = €1,02 p/stuk !!!
100 x 100 CM.

Ik denk dat ik volgende week maar eens een lading ga halen, dus als er nog meer geinterreseerden zij hoor ik het wel.
Op te halen in Groot Ammers, ong 25 min bij Dordrecht vandaan en ong 35 min van Utrecht.

Groetjes, Jesse.

Hallo forum,

En weet er iemand nog een adres in (de buurt van) Utrecht?
(en ja, ik ben nieuw hier, speciaal geregistreert om deze vraag te kunnen stellen :) )

En als er iemand al eens een belrondje utrecht heeft gedaan, welke parketwinkels hebben het niet?

@ JiB,

Welkom op het forum.

Wat betreft je vraag over een leverancier in de buurt van Utrecht kun je even in 1 post boven die van jou op het woordje "hier" klikken,, dit is een link naar een parketleverancier,, verder kun je ook nog het hele draadje doorlezen of de zoekfunctie van het forum gebruiken.

Groeten, André.

Back