Vermeld hier je Depron leverancier...

@Rover,

35 minuten van utrecht vindt ik niet meer 'in de buurt van Utrecht'. Dan zou amsterdam ook 'in de buurt van Utrecht' zijn. Daarbij heb ik geen auto, dus 35 min van utrecht is voor mij meer 3,5 uur van utrecht.

Het enige wat in de buurt komt was verboom in maarssen, maar die naam lijkt niet te kloppen volgens google (of de meneer adverteert nooit op internet)

weet iemand waar ik depron kan verkrijgen in België? Ik vind hier wel veel voor Nederland, maar weinig tot niets in België, en bestellen via internet mogelijk?

groeten,

Jan

@ JiB,

"In de buurt" blijkt dus een vrij rekbaar begrip te zijn, kan me voorstellen dat plusminus 40km zonder auto inderdaad een knappe wereldreis kan worden,, helaas had je dat niet vermeld of een maximum aangegeven,,, blijft over het doorlezen van het volledige draadje of de zoekfunctie van het forum gebruiken.

Groeten, André.

@rover,

Wat denk je nou zelf, dat ik al die moeite doe om me hier in te schrijven om in deze thread een vraag te plaatsen, en dat ik dan niet de hele thread doorgelezen heb? Maar goed, ik zal zelf eens een rondje bellen in plaats van me druk maken over jou inzicht.

@ JiB,

:roll: Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je enigzins geirriteerd bent omdat er niet meteen een pasklaar antwoord op je vraag wordt gegeven hier, wat dat precies met mijn inzicht te maken heeft ontgaat me eerlijk gezegt een beetje,,,,,, maar goed,,, omdat je er dan vanuit lijkt te gaan dat mensen hier op het forum "wel even moeite zullen doen" om iets voor je op te zoeken (je had immers het hele draadje al doorgelezen) en dit draadje anders te vervuilt gaat raken met zinloos over en weer hakketakken heb ik de moeite genomen om even www.goudengids.nl in te tikken en bij de zoekcriteria "parket" en "Utrecht" heb ingetypt,,,,, binnen een fractie van een seconde kreeg ik meteen 26 resultaten, kijk maar op http://www.goudengids.nl/search/utrecht/parket.html

Hopende dat hiermee je verwachting van dit forum toch enigzins is bevredigt.

Groeten, André.

Edit:
Ps, mocht je nu na je rondje bellen een leverancier hebben gevonden, meld dat dan even in dit draadje,, het heet immers niet voor niets "Vermeld hier je Depron leverancier..."

@andre: ga jij op usenet met de naam baussie door het leven? IIG: als je niets zinnigs toe te voegen hebt (en de gouden gids of de vorige bladzijden lezen liggen wel heel erg voor de hand en zijn dus niet zinnig), zou je dan gewoon je mond willen houden?

en om even wat resultaat te melden van een rondje mailen:
wij verkopen depron in de dikte van 3mm en in de dikte van 6mm. De 3mm uitvoering kost 3,95 p.m2 en de 6mm kost 5,95 p.m2.

met vriendelijke groet,

parketvloerenbedrijf deley

en deley zit hier:
http:\\www.deley.nl
Willemstr 52
3511RK Utrecht
Multi Vloer Utrecht:
Helaas, niet meer te krijgen

JiB zei:
@andre: ga jij op usenet met de naam baussie door het leven? IIG: als je niets zinnigs toe te voegen hebt (en de gouden gids of de vorige bladzijden lezen liggen wel heel erg voor de hand en zijn dus niet zinnig), zou je dan gewoon je mond willen houden?

en om even wat resultaat te melden van een rondje mailen:
wij verkopen depron in de dikte van 3mm en in de dikte van 6mm. De 3mm uitvoering kost 3,95 p.m2 en de 6mm kost 5,95 p.m2.

met vriendelijke groet,

parketvloerenbedrijf deley

en deley zit hier:
http:\\www.deley.nl
Willemstr 52
3511RK Utrecht

:?: :?: :?: Usenet :?: :?: :?: Baussie :?: :?: :?: Deze termen zeggen mij totaal niets dus ik heb geen idee waar je het over hebt,,, wat betreft het volgens jou niets zinnigs toe te voegen hebben mijnerzijds wil ik je er op wijzen dat het door jou genoemde bedrijf gewoon voorkomt tussen de 26 gevonden zoekresultaten in de link die ik al postte,, kijk maar naar zoekresultaat nummer 16 in genoemde link.

Voordat we nu weer gewoon :ontopic: gaan wil ik nog even opmerken dat je als nieuweling op dit geweldige forum mijns inziens een enigzins verkeerde verwachting lijkt te hebben van dit medium en vrij aggressief reageerd op woorden die alleen en vooral behulpzaam zijn bedoeld, dat niet alle antwoorden aan je verwachting voldoen neemt niet weg dat er toch personen zijn die tijd en moeite hebben geinvesteerd en dus getracht hebben om jou behulpzaam te zijn.

Overigens,,,,, verzoeken aan een persoon om zijn/haar mond te houden worden doorgaans alleen door de moderators gedaan en kan daarom in deze niet worden gehonoreerd.

vanaf nu weer gewoon :ontopic:

Groeten, André.

Deley blijkt in utrecht alleen een showroom te hebben, de echte zaak zit in Montfoord geloof ik. Die showroom is ook nog dicht in de zomermaanden, dus dat schiet niet op.
Wat wel opschiet is naar de croeselaan te rijden. Daar is bij Topps parket uit voorraad 6 mm [strong]witte[/strong]depron te krijgen, en 3 mm is te bestellen. De 6mm uitvoering kost 3,50 per plaat.

Ook bij valk parket iets verderop (ook op de croeselaan) schijnt het te koop te zijn voor 4 euro per plaat, maar die waren gisteren blijkbaar nog vakantie aan het vieren.

Hoedanook, ik heb mijn plaatjes depron dus ik ga eens fijn knutselen. Zou ik een beproefd modelletje van het internet afplukken (frog of blue beagle) of ga ik direct voor een eigen ontwerp...

Na alle berichten over de leveranciers door gelesen te hebben ben ik nog geen stap verder.

Ik zoek een leverancier voor orginal Depron:
1250 x 800 x 3 mm in wit. minimaal 40 m² (1 karton)

Ik woon in Oss (noord Brabant), is geen probleem om daar 200km voor te rijden.
Als ik het maar krijg.

Ik ben een kruis model aan het maken (art shocky) met meer vleugel lengte.
Wil tot min. 2 meter gaan,bij gewicht onder 1200 gram.

De eerste is bijna klaar met 124 cm breedte, gewicht 550 gram.

Modelle%20009.JPG

Johan

Ik zoek een leverancier voor orginal Depron:
1250 x 800 x 3 mm in wit. minimaal 40 m² (1 karton)

Hallo Johan,

ELBE modelbouw in Rijen heeft deze platen op voorraad. Ik geloof dat ze 3 of 4 euro per plaat kosten.

Groetjes robert

DoeVloer te Uden heeft depron, wel grijs/zwart
3 euro per plaat geloof ik
100*100

Ik heb onlangs Depron gekocht bij Van Hooff Modelbouw in
Maarheze (NB). :)

Hij heeft witte gesneden platen liggen van 1000x700mm. 2mm,3mm,5mm en 6mm dik.

Euro 3,20 tot Euro 3,95 per plaat. :cry:

Ik meen dat hij ook per post verstuurd wanneer je 10 platen of meer afneemt.

Ik heb zijn Depron vergeleken met dat in mijn Ikarus Edge540 kit en zo te zien is het hetzelfde materiaal. :D

Heeft iemand wel eens gekeken bij de Hornbach? ik heb niet alles doorgelezen dus kan die persoon gemist hebben.

maar die hebben Selitac-ps word gebruikt als Isolerende onderlaag voor parket. het zit op een rol, dikte 2.2mm 1m breedt bij 15m lang ongevoelig voor water.

Al eens gebruikt voor de X-twing zijn achter vleugeltje en dat werkt perfect.

op een Rol? blijft dat niet krom staan?
Ik ben zelf ook opzoek naar Depron 3mm wit en/of zwart, hier in de buurt. (leidschendam/Den-haag) Bij de gamma hebben ze wel van dat groenige
maar dat zit vol ventilatie sneetjes ofzo.

Hi Pjotrrr,

Was is eigelijk het verschil tussen "Echte" Depron en het welbekende PolyPron, wat men bij de lokale paketboer kan kopen en deze zijn inderdaad in de afmetingen van 1000x1000 te verkrijgen.

Heb gisteren wat "Depron" platen 1000x700 gehaald in Rijen (Jeroen, Bedankt!). Deze lijken me stijven als de Polypron platen van 1000x1000. echter nog niet echte goede gekeken (deze platen zouden afkomstig zijn van Pro-tech)

m.v.g.

Robbie

Net een mailtje binnen gekregen. Hier is dus in Gelderland heel makkelijk en goedkoop Depron te bestellen:

http://www.all4yourfloor.nl/

Kijk bij ondervloeren. Af te halen in Duiven (tussen Arnhem en Zevenaar)

Polypron Onderlaag 3 mm 100cmx100cm = €1,09

Polypron Onderlaag 6 mm 100cmx100cm = €1,60

@Zillion:

'Echt Depron' is moeilijk te vinden (ik zou niet weten waar) in kleine hoeveelheden en was vroeger altijd bedrukt met groene blokletters 'DEPRON'

Plaatjes van 70x100 / 3mm spierwit zijn zonder opdruk ook onder de noemer depron/displaykwaliteit te koop, deze plaatjes zijn erg stijf over de korte kant. (Gewicht 3mm: 1,2 gr/dm2)
Deze worden o.a. door architectenbureau's voor de maquettebouw gebruikt.

Polypron is niet echt spierwit, is aan een kant iets gladder/glimmender, wat minder stijf en het verschil in stijfheid over beide zijdes is kleiner. Het is ook iets lichter: 1,1 gr/dm2 voor 3mm plaat.

Back