Vermeld hier je Depron leverancier...

Hallo,

Ben nog steeds op zoek naar parket/laminaat zaak in België die depron in huis heeft.
Zal vergeefse moeite worden denk ik.

Mvg,

Paul Siemons

http://www.vloerenvoordelig.nl

Dit is een online shop die depron (polypron) verkoopt, in platen van 1m bij 1m, 1,10 euro voor 3mm en 1,60 voor 6mm.

Je kan het vinden in het Ondervloeren gedeelte, dan het drop-down menutje

Enige nadeel is dat de verzendkosten 25 euro bedragen, maar dat had ik misschien bovenaan moeten zetten :lol:

Hier nog eentje http://www.actielaminaat.nl maar ik weet niet wat de verzendkosten daar zijn.

Oh, daar is het ook veels te duur om te verzenden, ik ben ook weer lekker nuttig voor het topic :oops:

Ruudie zei:
http://www.vloerenvoordelig.nl

Dit is een online shop die depron (polypron) verkoopt, in platen van 1m bij 1m, 1,10 euro voor 3mm en 1,60 voor 6mm.
Die shop zit in de buurt van Arnhem. Eens bellen of ik daar ook langs kan gaan om het op te halen.

Wat maakt het eigenlijk uit wat voor kleur het is?
Want volgens mij hebben de meeste mensen voorkeur voor wit?

Mij maakt de kleur helemaal niets uit. Ik heb nu van alels door elkaar, en gebruik het ook door elkaar.

Mij maakt kleur ook niks uit alleen dat het goedkoop is en dicht in de buurt wie wist er ook al weer iets bij oss te liggen ?

In Eemnes zit ook een leverancier voor depron.

't Parket Huys
Bramenberg 18
Eemnes
035-538 80 81

En ik heb ook EPP liggen, teveel voor mij alleen.
De maten zijn; 1190x990x50mm
Kleur ; zwart
Dentiteit 22

Per plaat E15

Verzending mogelijk tot 3 platen voor E5,50.

Ik ben rechtstreeks te mailen op

Robin@rosajonker.demon.nl

Anonymous zei:
haj
ik woon ne oals paul siemons in belgie,
en ik heb hier ook al 10 tallen parketzaken afgelopen, de gamma en andere doe het zelf zaken,
maar nergens depron te vinden.
EN als je vraag of ze aan depron kunnen raken,
luidt hun antwoord : DEPRON ? WAZDA?

:lol:

niet te vinden hier in belgie
mvg ruben

Je moet achter Piepschuim vragen dan verstaan ze dat ;)

makkelijk als je dicht bij de nederlandse grens woont :D

Sickmann in Almere stad heeft 3 en 6 mm depron, "kenteken" groen.
Platen zijn in maten 60*110 cm. oid.

Probeer met vragen ook eens "polypron" das namelijk hetzelfde.

Airbus,

Vlakbij je woonplaats in Roosendaal bij PARKET TREE Belder 49a (vanuit Belgie tel 0031165-556376; via NL 0165556376) kan je ze volop verkrijgen. Let wel !! maandag gesloten.

3 mm --> 3 euro
6 mm --> 4 euro

Zijn zelf donkergrijze platen....... Misschien wel slim om van te voren even te bellen want ik hoor wel van de adviseuse daar dat al vele modelbouwers hun bedrijf hebben gevonden.

Voor de rest van Nederland. Parkettree zitten ook in

• Doetinchem
• Groningen
• Heerenveen
• Hilversum
• Hoorn
• Lelystad
• Nieuw Vennep
• Nieuwegein
• Numansdorp
• Rijnmond Centrum
• Rijnmond Zuid
• Roosendaal
• Uden

Hallo,

Inderdaad Anonymous: je wordt hier in België aangekeken of je van een andere planeet komt als je naar Depron vraagt in een parketzaak of aanverwante zaken.
En hier word door iemand aangeraden (uiteraard met de beste bedoeling voorgesteld) om naar Piepschuim of Styropor te vragen.
Dat hebben ze :echte Styropor of piepschuim (op rollen vanaf 3 mm. denk ik) en platen.
Je mag dan nog een voorbeeld bijhebben (nooit gezien of van gehoord)
GEEN DEPRON!!!!

Een voorstel aan de moderators:
Geef de eerste die depron vind in een belgische parketzaak een onderscheiding; alleen al voor de moeite en de vele malen dat hij zich een volslagen idioot voelde toen men hem in de zoveelste zaak wandelen stuurde!!!

Mvg,

Paul Siemons

Paul Siemons

Back