Vermeld hier je Depron leverancier...

hey kan je gewoon in een parketzaak of tegelzaak of zo een winkel binnen stappen en achter depron vragen ofzo,is dat echt een product dat verkocht word,jah tuurlijk rare vraag laat maar maar kan ik het in de brico/gamma/andere doe het zelf-zaak verkrijgen?!

ik zag vanavond bij de gamma iets liggen wat er volgens mij wel op lijkt. Tis groen, van een soort piepschuim, alleen zitten er mini-gaatjes in :cry: en leverbaar in 1 dikte (3mm)

Een vriend van me heeft dit spul ook gekocht. Het is in een richting heel stijf, maar 90 graden de andere kant op juist enorm slap. Je kunt er misschien vliegtuigjes van bouwen, maar dan moet je wel heel goed op de orientatie letten. Depron is alle kanten op even sterk. Ik zou voor normale depron gaan. Maar ik zou zeggen: probeer en laat ons weten!

ZOOOOOOOOOOH....... eindelijk ben ik door die 23 pagina's van dit uit de hand gelopen draadje heen ge-"copy-paste"

Hier staat de hele lijst met alle leveranciers van Depron, genoemd in dit draadje, in 1 word document.
Ik wil iedereen die gebruik maakt van deze lijst vriendelijk verzoeken, wanneer hij/zij gegevens tegen komt die niet kloppen/ontbreken, dit aan mij te melden via jessedeboom@kpnplanet.nl zodat ik de lijst "up to date" kan houden.

Er ontbreken ook nog aardig wat telefoonnummers en email adressen, maar ook maten en kleuren, omdat dat niet vermeld wordt in de post van desbetreffende persoon.
Als iedereen die een naam/adres gepost heeft even de gegevens nakijkt en even aan mij doorgeeft in een email op bovenstaand adres, dan hoef ik niet alle dagen tot midden in de nacht achter de pc te zoeken. :D

Groetjes, Jesse.

ps: Hier dus he! HierHierHier !!!

Ik ben geen meester-kraker, maar met user jesse en password depron kwam ik erin. EDIT: dat lag niet aan user/password, maar het werkt gewoon na drie pogingen :wink:

Leuk initiatief :!: Hopelijk krijg je genoeg input om hem een beetje up-to-date te houden....

Dirk

ah, heel cool

Jammer dat je niet de thread eigenaar bent, de link naar het document zou eigenlijk op de eerste pagina/post moeten staan. Misschien maar met rob overleggen om zijn post aan te passen.

btw, misschien handig om woonplaats in een aparte kolom te zetten en dan te sorteren, maar ja, je kan ook zoeken natuurlijk...

btw, ik heb hier laatst mijn polypron gekocht

http://www.espoparket.nl/site/home.html
Espo Parket
Haagdijk 133
4811TR Breda

T. 0765144428
E. info@espoparket.nl
W. www.espoparket.nl

Jesse heel erg bedankt voor het uitzoeken. Het is zo veel overzichterlijker voor iedereen.

AHT modelbouw zit in Almelo

Advanced Hobby Technics
Achter de Molen 8
7605AP
Almelo
www.ahtmodelbouw.nl

Ik ben bang dat het nu al niet meer up to date is... bij het Parkethuis in Hilversum (is bij mij om de hoek) heb ik maanden geleden al gevraagd en ze hadden alleen nog maar isolatie van de rol. Bij Nijhof in Baarn heb ik toen ook niks gevonden.
Het is niet up to date te houden natuurlijk, zeker niet als de laminaatfirma's gaandeweg overschakelen op rollen-materiaal.

Leroy Merlin naast Auchan in Roncq (net over de grens van Frankrijk)

Grtz,

Terry

De Belgen worden wederom schandelijk gediscrimineerd! :P

Albatros modelbouw
http://www.albatros.ws/

Leuvensesteenweg 759
2812 Mechelen - Muizen
Tel: 015/51.14.61
Fax: 015/51.23.50

3 mm wit 800 x 1200mm
6mm geel 500 x 1000mm

Ongeveer, geen meter bij de hand. Prijs weet ik ook niet meer.

dirk57 zei:
Ik ben geen meester-kraker, maar met user jesse en password depron kwam ik erin. EDIT: dat lag niet aan user/password, maar het werkt gewoon na drie pogingen :wink:

Leuk initiatief :!: Hopelijk krijg je genoeg input om hem een beetje up-to-date te houden....

Dirk

Hmm, dat van die verificatie-gegevns had ik nog helemaal niet gezien, toch maar eens even kijken of ik dat kan verhelpen.
Nu ga ik nog even de lijst updaten.

Groetjes, Jesse.

Vloerencentrum Limburg
Tegelseweg 10, VENLO, 5912 BH
Telefoon: 0773541839 Fax: 0773521126
Email: vloerencentrum@wanadoo.nl

Maat: 1000*1000*3 mm €2.70
Maat 1000*1000*3 mm € ????

Kleur: Wit

Opmerking: In de winkel is het niet op voorraad. Het moet uit het magazijn komen dat ergens anders ligt. Ik ben het de ene dag wezen vragen, en de andere dag kon ik het al ophalen. Normaalgesproken is het altijd in het magazijn op voorraad.

Ik heb niet de hele draad gelezen (24 pag :? ) maar Hobbyin te Waalwijk heeft depron in de aanbieding :D

Platen 100 x 100:

3 mm = € 1,75
6 mm = € 2,25

Lijkt me zeer redelijk geprijsd.

Groeten,
Menno

Back