Vernieuwde versie van de sky watcher 'sky ripper'

• Topicstarter Topicstarter simon1
  • Startdatum Startdatum
S

simon1

Guest
Hallo,

iK heb een nieuw soort sky watcher gezien.

En vroeg me af of jullie hem ook al gezien hebben?

Zo ja,wat is het verschil met de oude skywatcher?
En kunnen jullie mij misschien wat films doorsturen.

alvast bedankt.

simon

Heb je ook een link naar een site waar hij op staat?

• ....NIKKO.... Helikopter Sky Ripper
    Digitaal bestuurde telegeleide helikopter - Full Function - ready to fly - batterijen inbegrepen
Voor 99,-- belgische euro's ben je de klos, lijkt verdacht veel op een SkyWatcher in het zwart ...... nog tot 6 september in de aanbieding ....

De skyripper heeft een 9,6v i.p.v. een 8,4v accu Nimh.

Ook heeft ie een zwaardere motor gekregen en zijn er een aantal minder trimmers als op de skywatcher. (standaard ingesteld)
Er zou makkelijker mee te vliegen zijn en met meer vermogen.

doe er 30 euro bij en je hebt een volwaardige elektro-heli :walkera dragonfly !!!!!
kortom niet kopen die bullshit van nikko 8)

Voor "slecht(s)" negenennegentigvijfennegintig euries ligt hij/zij/het nu te koop in de wnkels van Bart Smit, Intertoys Blokker etc..... (vanmiddag al tientallen gezien)

Ben benieuwd hoe lang het duurt voor de eerste draadjes volgen .... en of deze wel langer dan 30 seconden vliegt ..... of gewoon oude wijn in nieuwe zakken ....

Heb ze ook gezien , en ik vind ze heel mooi! maar uiterlijk doet er niet toe :wink: hij vliegt waarscheinlijk niet :roll:

hallo
ik heb een nikko sky ripper gezien bij bartsmit,
en hij lijkt veel op de sky watcher.
wat zijn de verbeteringen van dit ding ?en heeft iemand er ervaring mee?

groeten philip

Satoer of de Skykijkert ;)

Heb hem eens goed bekeken (De Skywatcher dus), maar kan nog steeds geen nick-servo ontdekken (Of ze hebben heb goed verstopt ;)) dus het blijft een prul... Of je moet er even 150 Euro tegenaan smijten, maar jah, voor 250 EU heb je toch best een leuk (echt) micro'tje...

Waarom zouden ze die nu weglaten ? hij is gewoon niet af 8O
Stel dat hij wel die nick had, dan was het toch een leuk ding !

Back