. Vanmiddag wat foto`s geschoten van de Veron 'Tru-Flite-Kits' Sopwith Triplane in de huidige staat: De Veron Triplane is nu ook klaar voor Velp Verder met m`n laatste kist uit het Veron 'Tru-Flite-Kits' kwartet, de Veron Chipmunk. Groeten, Ramses .
. Afgelopen vrijdag heeft de VERON Triplane een outdoor maiden- en wat trimvluchten gevlogen: Groeten, Ramses .
De eerste en laatste vluchten op het filmpje waren prachtig! Wat was het verschil met de andere twee vluchten? Misschien iets te hard gegooid? Groeten, Henk
. Dank je Henk! Gooien komt inderdaad vrij nauw bij deze kist. Ook heeft de Triplane (samen met de Chipmunk) de kortste motor(en). Langere vluchten zaten er niet in,ik hoop dat het genoeg voor minimaal 15 seconden in de zaal is? En ik vraag me af of ik de cirkel klein genoeg kan krijgen in de zaal, ze bleef buiten erg ruim vliegen. Groeten, Ramses .
Tja, kortere bocht betekent wat minder rechts zijtrek op de motor, en wat meer linker richtingsroer. En dan oppassen dat de bocht niet te steil wordt! (Iets minder negatieve tipverdraaiing op de linkervleugel).
. Tegengesteld toch? De Triplane vliegt rechtsom en moet nog korter/een stuk krapper rechtsom. Groeten, Ramses .
Oeps, natuurlijk. Maar dan wat meer richtingsroer rechts en even afwachten met de zijtrek... Groeten, Henk