L
Lainke
Guest
Hallo,
Ik ga een bestelling plaatsen via www.flygws.be maar die verdelen de propellors onder in direct drive, hyper drive en reduction propellors, maar wat is het verschil hiertussen?
Hier de link:
http://flygws.be/index.php?cPath=11&osCsid=dc39ec81c5e4e4987a778e447a945808
Ook had ik in gedachte om men Tiger moth met deze motor te voorzien:
http://flygws.be/product_info.php?cPath=5&products_id=114&osCsid=dc39ec81c5e4e4987a778e447a945808
Want de 400 blijkt minder trust power te hebben met dezelfde propellor. Maar wat is nu die trust power? Men tiger moth weegt met orignele moto 175 gram, en de 350 motor + 9x4,7 propellor geeft een trust van 525 gram. Dus mijn idee is dus dat deze dat zeker moet kunnen verticaal trekken, of heb ik het verkeerd (wel bij 10,8 volt, dus 3 cellen lipo)
Ziehier de verschillen tussen de 2 motors met dezelfde propellors:
350 : http://www.gws.com.tw/english/product/powersystem/eps350c.htm
400 : http://www.gws.com.tw/english/product/powersystem/eps400c.htm
Ik ga een bestelling plaatsen via www.flygws.be maar die verdelen de propellors onder in direct drive, hyper drive en reduction propellors, maar wat is het verschil hiertussen?
Hier de link:
http://flygws.be/index.php?cPath=11&osCsid=dc39ec81c5e4e4987a778e447a945808
Ook had ik in gedachte om men Tiger moth met deze motor te voorzien:
http://flygws.be/product_info.php?cPath=5&products_id=114&osCsid=dc39ec81c5e4e4987a778e447a945808
Want de 400 blijkt minder trust power te hebben met dezelfde propellor. Maar wat is nu die trust power? Men tiger moth weegt met orignele moto 175 gram, en de 350 motor + 9x4,7 propellor geeft een trust van 525 gram. Dus mijn idee is dus dat deze dat zeker moet kunnen verticaal trekken, of heb ik het verkeerd (wel bij 10,8 volt, dus 3 cellen lipo)
Ziehier de verschillen tussen de 2 motors met dezelfde propellors:
350 : http://www.gws.com.tw/english/product/powersystem/eps350c.htm
400 : http://www.gws.com.tw/english/product/powersystem/eps400c.htm