Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De afmetingen van HK kloppen wel, het gewicht is echter het VERPAKTE gewicht, dus inklusief verpakkingsmateriaal![]()
Ja en nee. Onder "Spec" staat gewoon het echte gewicht.
Kijk je op de onderste regel dan is dat het gewicht incl. verpakking.
Ik heb zelf geen ervaring met Turnigy lipo's, maar een clubgenootje van me heeft in juni 2 pakketten (3s) gekocht, nooit teveel stroom getrokken of te ver leeg getrokken, allebei de pakketten hebben nu bolle wangetjes.......![]()
Denkt ie dat ie nooit teveel stroom heeft getrokken, of heeft ie dat gemeten ? Je staat er soms versteld van wat een bepaalde setup aan vermogen kan vragen ...
vaak kun je het ook al wel redelijk goed beredeneren.
Voorbeeld van mijn eigen ervaring:
- regelaar in de setup is 30 amp, deze kan dus niet lang meer dan 30 amp trekken, dan brand hij door.
- lipo's zijn 2200mah, 25c (35c voor 10 sec). Die lipo kan dus 55 amp constant leveren.
Als de setup meer zou trekken als de max amp van de lipo, was de regelaar al lang doorgebrand.
Als je op het randje zit kwa leverbaar vermogen van de lipo, kan het zijn dat je toch net te veel trekt.
Of zie ik het nu verkeerd?
(iemand trouwens buiten HK nog een adresje voor betaalbare turnigy's? ik jaag op 2200mah, 3s, 35c...)