Kom langs in hasselt bij mach einde deze maand op de wedstrijd. Je mag met mijn kist best een vlucht je maken om eens te voelen.
Wel rara , ik kom morgen langs .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Kom langs in hasselt bij mach einde deze maand op de wedstrijd. Je mag met mijn kist best een vlucht je maken om eens te voelen.
Kom langs in hasselt bij mach einde deze maand op de wedstrijd.
Bekijk bijlage 217520 Hoera , mijn eerste "echte " dlg is binnen . Toestel overgenomen van Jeroen Kole en onder goedkeurende blikken van clubgenoot Steven De weedt . Bedankt Steven voor advies .Toestel is ook voorgevlogen door Jeroen en prima in orde . Als er (hopelijk niet ) onregelmatigheden zijn zal het niet aan de machien liggen ! Ondertussen al ontvanger geplaatst en in zender gestoken . Kanniestilzitten . De ailerons moeten allebei omhoog , eerst geprobeerd via subtrim in zender maar t'is teveel verschil , servo's brommen als gek . Dus subtrim weer op nul en mechanisch werken . Zal wel secuur werkje worden , ga proberen servo's niet los te maken .
Ik heb nu wel vergeten vragen welke dlg dit nu is ? Ik heb wel begrepen dat rudder en elevator van een Helios zijn . Jeroen kan je nog even toelichten ?
In ieder geval het was me de rit ,ondanks de hitte , dubbel en dik waard . Nu zal ik eens een filmke ook moeten plaatsen zeker ? Wordt vervolgd .
Toch wat gerommeld deze middag , 3 traps schakelaar ingezet met Launch _ cruise en land . Launch is met ailerons beetje down , cruise = ailerons gewoon plat en land = ailerons 60% down + elev 5 % down .![]()