[Verschillen?] LRP Shark 18

• Topicstarter Topicstarter Fury
  • Startdatum Startdatum
F

Fury

Guest
Hallo,

Ik ben van plan mijn eerste electro auto te kopen en keek is rond op verschillende sites met reviews etc.
Nu ben ik een auto tegen gekomen waar 2 dingen bij staan:

LRP Shark 18 RTR (€219)
LRP Shark 18 incl. motor (€119)

Wat is hier het verschil van (verschil qua auto probeer niet grappig te zijn)? Link naar de website: (klikbaar)
Als iemand mij dit kan uitleggen, graag!

Greetz Fury.

Laatst bewerkt door een moderator:
De RTR is volgens mij met accu, lader, zender etc. (Helemaal compleet)
De 'incl. motor' is alleen de auto met motor, zonder het bovengenoemde.

De RTR is volgens mij met accu, lader, zender etc. (Helemaal compleet)
De 'incl. motor' is alleen de auto met motor, zonder het bovengenoemde.

Oke, en is 't moeilijk om aan de accu, lader en zender te komen?
Of ben je sowiezo duurder uit?

De LRP shark rtr is Ready to Run, er zitten dus alle spullen bij die je nodig hebt om te kunnen rijden..

de LRP shark van 119 heeft wel een motortje maar dus geen zenderset/ontvanger en snelheidsregelaar en accupakket..

RTR zal waarschijnlijk wat goedkoper uitpakken.

Het voordeel is dat de RTR set gebouwd is en je deze bijna zonder enige kennis kan gebuiken.
De gewone versie is meer bedoeld voor mensen die al een zender hebben en dus niet nog een willen kopen.. (en regelaar, accu, lader.. )

Moeilijk is het niet om aan een setje motor en ESC te geraken voor een 1/16, alleen zie je door het bos de bomen niet als beginner en dan raad ik je de RTR aan.
Denk je verder te gaan en zie je dit als een echte hobby dan kan je beter alles appart kopen en van betere kwaliteit, (goeie zender, brushles motor en esc, lipo bat..... lader). maar dan geef je wel al wat meer geld uit dan die 212 euro RTR, maar wel meer fun.

Laatst bewerkt:
Dit is toch géén brandstof auto hè?
(Sorry voor mijn misschien newb-vraag)

brandstof ??? wat doet die 7.2V pack dan op de foto :).

Nee is elektro, neem voor je eerste auto een RTR, je weet nooit of het een bevlieging is en dan ben je niet zoveel geld kwijt.

De RTR is standaard uit de doos een super goed setje met ook een goede accu.
De auto is een echte aanrader voor dit geld, één nadeel van de auto is dat de bandjes erg snel slijten, zelfs op tapijt maar hiervoor zijn ook hardere compounds.
Van deze kleine is ook een monster uitvoering, deze is iets duurder maar is van betere kwaliteit draagarmen e.d.

brandstof ??? wat doet die 7.2V pack dan op de foto :).

Nee is elektro, neem voor je eerste auto een RTR, je weet nooit of het een bevlieging is en dan ben je niet zoveel geld kwijt.

Oke, en bedankt voor alle reacties, want nu neem ik hem niet;
dan zit ik meer te denken aan deze (die is dan ook RTR)

geen auto te zien in deze link

Ik zie het, even zo proberen
(werkt niet)

Edit: werkt niet, ik zet de foto en specificaties er wel bij.

Introductie
Deze FTX fury 1:16 brushless buggy is een top of the range elektro auto in zowel snelheid als kwaliteit. De Fury komt compleet geassembleerd met een Mamba Castle Creations C25 programeerbare ESC en een 5300 kv brushles motor voor een heleboel power. De 11.1 Volt lipo accu zorgt ervoor dat er volledig gebruik gemaakt kan worden van deze power. Om deze krachten op te vangen is deze auto uitgerust met een crash resistente chassis en een aantal schokopvangende elementen. De buggy is tevens uitgerust met olie gevulde schokdempers, metalen differentialen en komt compleet ready to run inclusief een 2 kanaals FM pistoolzender. De snelheid die de FTX Fury haalt met de lipo accu is vergelijkbaar met die van nitro modellen namelijk 65 km/h+.

Specificaties
Full Ball bearing
Mamba C25 Programeerbare ESC
HiMax 5300 kv brushless motor
3 cell 11.1 V LiPO accu
AC LiPo lader
2 kanaals FM Zender
Crash resistant chassis
Aluminium Drive Shaft
Aanpasbare Aluminium Motor Mount
Aanpasbare oliegevulde schokdempers
Aluminium Upgrades mogelijk
Carbon vezel upgrades mogelijk
Ready to Run

gallery1.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
vraag wel of je er makkelijk onderdelen kan voor krijgen, als het snel gaat ook sneller es iets stuk, en als je dan niet makkelijk aan onderdeeltjes geraakt, gaat hij snel de kast op.

persoonlijk vind ik steeds best om een klassiek merk te kiezen, kwestie van de spare parts.

HPI, Kyosho, Xray, Tamiya, TEAM ASSO. , TRAXAS, LRP ... onderdelen zat voor deze auto's door hun universele verkoop.

Back