Satoer
Forum veteraan
Niet kopen! ontvanger heeft slechts een range van 300 meterMarcel zei:EN hoe is het ondertussen met de T-rex?
Waar vind ik trouwens goedkoop zo'n Robbe 146 pcm mini ontvanger voor een leuke prijs?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Niet kopen! ontvanger heeft slechts een range van 300 meterMarcel zei:EN hoe is het ondertussen met de T-rex?
Waar vind ik trouwens goedkoop zo'n Robbe 146 pcm mini ontvanger voor een leuke prijs?
Daar heb ik geen zender voor nodig; gewoon hoog genoeg opgooienNFSavage zei:Denk dat ik deze week toch even wat harder achter die zender aan ga, want ik wil wel voor de sneeuw dat ding nog een keer zien crashen.
Satoer zei:Niet kopen! ontvanger heeft slechts een range van 300 meter
NFSavage zei:Ehm,ik kom denk ik nooit in een zaal die groter dan 300 meter is,en buiten is 300 meter met zo'n kleine heli ook wel erg ver weg of niet?
Skidz zei:Daar heb ik geen zender voor nodig; gewoon hoog genoeg opgooienNFSavage zei:Denk dat ik deze week toch even wat harder achter die zender aan ga, want ik wil wel voor de sneeuw dat ding nog een keer zien crashen.![]()
Satoer zei:Niet kopen! ontvanger heeft slechts een range van 300 meterMarcel zei:EN hoe is het ondertussen met de T-rex?
Niet kopen! ontvanger heeft slechts een range van 300 meter
NFSavage zei:@ spirit:
Congrats met je nieuwe aanwinst!
Weet precies hoe je je voelt om te gaan bouwen
Heb je de rest allemaal al binnen?
We verwachten ook van jou een verslag!