versnellingsbak kyosho fazer

• Topicstarter Topicstarter denizz
  • Startdatum Startdatum
D

denizz

Guest
hee folks!

ik ben normaal een baja rijder maar heb voor 100 euro een nieuwe fazer op de kop weten te tikken een fazer porsche

iemand enig idee wat het met de wagen doet als je er een versnellings bak op zet? en wat dit ongeveer gaat kosten en of het moeilijk is het erop te zetten?

heb nooit aan nitro wagentjes gekloot vandaar

alvast bedankt!

Moeilijk in te bouwen? of ?

En heeft het echt veel meerwaarde als je er een versnelling bij gooi?
of is het niet echt te merken vokgens mij moet je dan ook wl betere uitlaat enz erop zetten

als je een beetje handig bent zit hij er zo op. en de prestatie winst zal je direct merken mits je je bak goed afstelt

Wat voor uitlaatje raad je me daarvoor aan dan.om.erbij op te zetten die ook zeker meer prestaties geeft dit is mijn 1 egte nitro ik rij zlf baja das alemaal.makkelijker

Denizz, ipv een mail kan het zo ook natuurlijk.. ! €59,00 bij bepaalde winkels kost de versnellingbak ! mag hier geen reclame maken volgens mij! maar verschil ga je zeker merken..

dit is ook een discussie over de uitlaat van een fazer:
getunede-uitlaatbocht-kyosho-fazer

Laatst bewerkt door een moderator:
Iemand die er toevallig ooit een versnelling bak ingezet heeft? is dit echt de moeite?

Ligt eraan wat je er mee gaat doen. Voor op een parkeerplaats hoef je het niet te doen want de 2 bak is maar 1 tandje groter.
Met de KWC hebben we wel diverse fazers met 2-bak gezien en op zich werkt dat prima.

M.v.g. Mark

Ik ben gewoon recreatie rijden op en parkeerplaats ermee inderdaad.. dus dacht al dak het daarvoor noet hoefde te doen wat raadt je me wel aan om het iets sneller te laten lopen?

Hoelang heb je het model al??
Kun je hem goed gecontroleerd besturen?

Is ie goed afgesteld? Zorg eerst dat je het motortje goed kunt afstellen voordat je hem sneller wilt laten rijden. Pas als je hem helemaal onder de knie hebt moet je gaan kijken of je hem sneller wilt laten rijden.
Alleen dan heb je ook profijt van een snellere motor. Want dat zal meer effect hebben dan die 2bak.

Je gaat hem vandaag inrijden en je wilt meteen al harder???

Leer eerst eens met het model om te gaan..

En rijdt hem op een goede manier in. Dan heb je straks een motortje wat het goed gaat doen en ook geen 2bak nodig heeft.

Ja dat is ook waar maar ik ben baja rijder en dat is over het algemeen veel makkelijker ik ga hem zometeen op die wot maniet compleet inrijden wou gewoon alvast wat info erover zodat ik alvast wist wat ik doen kon als hij ingereden in

Jammer dat er niemand van jullie in de buurt van wervershoof woont

Je gaat met een 2 bak echt niet veel harder hoor. Dan zou je de tandwielen misschien nog kunnen veranderen, maar je zit dan hooguit 2 tandjes hoger. Dus verwacht niet dat je in 1 keer 20 km/h harder gaat.
Wil je echt sneller, dan moet je er een andere motor opzetten.

M.v.g. Mark

Wat voor motor zou er dan op moeten en wat kost dat grapje ongeveer

Je hebt glijk ik ga hem eerst even onder de knie krijgen haha ik zit nu al te kutte als ik atuur stuurt hij tegen gestelde richting haha waarom? ik snap er niks van

Als ik naar vooren draai stuurt hij naar links haha das niet de bedoeling denk

Stuurfunctie op de zender even omdraaien. Servo reverse

En het feit dat je niet weet hoe je dit op kunt lossen geeft helemaal aan dat je rustig aan moet doen met je model en niet meteen moet gaan upgraden.

Back