"Verstuurt vanaf mijn blablabla apparaat"

Status
Niet open voor verdere reacties.
met andere woorden. er zijn meer topics buiten de rc om op het forum

ja het is niet echt nodig maar het is ook weer niet iets waar ik me vreselijk aan zou irriteren

Zolang het maar bij één regeltje blijft ....

Dit bericht werd verstuurd via mijn Toshiba Tecra A10, vanaf Chateau de la Rochandry, via een SFR internetverbinding .....

Tja, en ik zit mij te ergeren aan mensen die zich ergeren aan het feit dat iemand zich ergens aan ergert.....

Groet,

Ad

*sent with smoke signals of my Zware van Nelle*
Sorry Piet, ik vind die Brandaris maar niks. Slecht leesbaar!!!!!

met andere woorden. er zijn meer topics buiten de rc om op het forum

Idd, in de NON modelbouwkroeg! Een subforum speciaal voor hetgene wat niets met modelbouw te maken heeft!

* Dit bericht werd verstuurd vanaf een Acer Aspire desktop pc met Windows XP via een Ziggo internetverbinding vanuit het zonnige brabant *

Did bedoel je :D.

Verstuurd van mijn GT-I9300

Wen er alvast maar aan ik laat het lekker staan. Op MBF gaat het er toch om dat je elkaar helpt, ongeacht je dat van je mobiel of PC wilt doen.

Edit: editten is dus mogelijk ;).

als je hier zo doorheen leest zie je pas wat dit soort onbelangrijke dingen al niet los kunnen maken in de mens .

nogmaals : waar maakt men zich druk om ????? :rolling:

men is niet groter dan de dingen waar men zich aan ergert ....

Ach, wat maakt het allemaal uit.
De ene geeft aan waarmee hij iets heeft verstuurd, de ander gebruikt een onderschrift met allerlei spullen welke hij allemaal heeft!

Of èèn of andere spreuk, welke eigenlijk thuishoren op delfsblauwe tegeltjes!

Ook vervuiling!!!!

ergeren jullie je maar lekker aan andere forumgebruikers, daar is opzich niets mis mee.

maar....kijk eerst naar jezelf, en geef dan een oordeel.

Mvg. Richard

ik laat het lekker staan.

Ban!! :mrgreen:

* Dit bericht werd verstuurd om 17 (zeventien) uur en 23 (drieëntwintig) minuten op Zaterdag 15 (vijftien) September 2012 (tweeduizendentwaalf) vanaf een Acer Aspire desktop pc met Windows XP via een Ziggo internetverbinding vanuit Gilze in het zonnige Noord-Brabant *

Laatst bewerkt:
Je ka het ook visueler doen ....

Dit bericht werd verstuurd via mijn Toshiba Tecra A10,
toshiba-tecra-a10-laptop.jpg

vanaf Chateau de la Rochandry,
DSCN7881-550x413.jpg

via een SFR internetverbinding .....
01670934-photo-le-logo-de-sfr-2009.png

Hee Dirk, nieuw optrekje aan het zoeken? ...
Ron, hoef het niet meer te zoeken ... zit er al de hele maand van het mooie weer te genieten ... en nog elke dag buiten gegeten ... en uiteraard al liters wijn naar binnen moeten werken (maar gelukkig heb ik het in Frankrijk verplichte blaaspijpje in de auto liggen) ...

verzonden van .... mag je nu zelf raden ...

Totaal NIET (RC)modelbouw gerelateerd!

Mag nu wel een SLOT op .

Met vriendelijke groet en ieder nog een goed/fijn weekend gewenst MET een hoop modelbouw-plezier!!!!

Richard

Zo hee, dit topic is wel erg! Maak je druk...

Altijd wel handig om te zien! Weet je tenminste dat he je neet miet storen aan domme tiepvautun en rare autocorrects :)

----------------------
Sent from iPhone.

Mag nu wel een SLOT op .

Dat is niet aan ons, nederige gebruikers van dit forum.
Wat mij betreft kan dit wel net zo goed naar de kroeg verplaatst worden.

Maar om nog even terug te komen op Robbie's vraag

Kan het uitgeschakeld worden ?

Ja, maar niet door het forum. Het zou prettig zijn als gebruikers dit soort irrelevante informatie op hun apparatuur uit zou schakelen.

Groet,

Ad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back