Zou dit aan te raden zijn als instap DLG?
Prestaties, prijs?
Versus Composite DLG 1500mm Glider Kit (NL Warehouse)
Prestaties, prijs?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zou dit aan te raden zijn als instap DLG?
Prestaties, prijs?
mijn visie hierop...
voor 200 dollar (bijna evenveel euros) koop je beter een 2e hands dlgtje...
er zijn goede DLG's op de 2e hands markt die je vliegklaar (met servo's dus) ook een 200euro betaald.
ik zou zeker eens rondvragen, er zijn altijd mensen die vernieuwen...
ik kijk dan zeker in de richting van de mensen die een allereerste helios of twister hebben en ondertussen aan model 3 zitten!
groeten!
Dat antwoord zie ik zo vaak echter kan ik nergens een site met advertenties vinden waar ze staan. Hier op het forum is er ook bijna nooit (ik heb er nog nooit één zien staan) een te koop.
Mis ik iets?
Ik denkniet dat je iets mist; het aanbod is beperkt; daarom heb ik nu deze HK dlg gekocht.
Volkert
Hey heren, zelf ben ik een kleine 2 jaar geleden begonnen met dlg. Jullie missen niets wat betreft het aanbod van 2e hands dlg's. dlg's zijn, zeker rond deze tijd, erg gewild, adverteren om er vanaf te komen hoeft niet, de dlg wereld is relatief klein. Ik zou zeggen kom op een wedstrijd gezellig kennis maken en vraag goed rond en maak vooral kenbaar dat je een dlg wil kopen. Verwacht geen koopjes, echt goede dlg's zijn duur, helaas. succes en veel vliegplezier!
Hey heren, zelf ben ik een kleine 2 jaar geleden begonnen met dlg. Jullie missen niets wat betreft het aanbod van 2e hands dlg's. dlg's zijn, zeker rond deze tijd, erg gewild, adverteren om er vanaf te komen hoeft niet, de dlg wereld is relatief klein. Ik zou zeggen kom op een wedstrijd gezellig kennis maken en vraag goed rond en maak vooral kenbaar dat je een dlg wil kopen. Verwacht geen koopjes, echt goede dlg's zijn duur, helaas. succes en veel vliegplezier!
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
hier 2 dlg's te koop op het mbf se...
wie zoekt, die vind![]()
misschien mensen geinteresseerd?