Vervanger: Dagelijks heli beslommeringen..

En om van de schrik te bekomen, vandaag maar weer een pakket of 14 leeg gevlogen.... 7 keer BO 105 en 7 lesjes vanavond....
Totaal om en nabij de 120 minuten sticktijd....

Viel nog best wel buiten te vliegen vandaag.

Groet, Bert

Laatst bewerkt:
Je bent een bikkel :) Maar zonder dollen. Weer was ok.. Niet voor het kleine spul maar wel het wat grotere werk. Ben zelf met de 250 bezig geweest. Meer knutselen dus. Denk dat ik morgen wel de eerste spin-up kan doen.. En dan zien wel wel. Ik vlieg elke dag keurig met de Walkera in huis. De mcpx staat er een beetje verlaten bij sinds ik de Walkera heb.. Weet nog niet wat ik daarmee ga doen. Vind zelf de Walkera Genius fijner vliegen in huis. De mcpx raakt daardoor een beetje overbodig.. We zien wel..

Hij is bijna klaar :) Ik had gehoopt vandaag het maingear binnen te hebben maar helaas. Hopelijk morgen en dan kan ik hem afronden. De rest is al getest en klaar..

Ja, 1 tandje is half. Daar wil ik niet mee vliegen. Ik stop er dus een Align maingear in..

Owwww... shit... dan heb je me bijna ingehaald Chow.....
eind volgende week op zijn laatst denk ik, waarschijnlijk al flink eerder....:D

Groet, Bert

Blijf maar lekker ouwehoeren, we hebben er allemaal plezier van, en zeker op dit draadje. :D

Wel jammer dat de maingear nog niet binnen is. Dit weekend STORM,. Helaas. :onweer:

Laatst bewerkt:
nieuwe schaalromp voor m'n huey is onderweg :)
waarschijnlijk volgende week binnen..

Laatst bewerkt door een moderator:
@ Jelle, heb je de de kop al werkende?

Nee, ik hoop hem dit weekend terug te hebben ;)
Maar ik overweeg het om men 450 een winterslaap te geven en met men toekomstige mcpx de winter door te doen. Gewoon omdat het in de winter bijna nooit vliegweer is en als het vliegweer is dan verkrampen men vingers en vlieg ik em in prak.. Met de mcpx kan ik dan nog altijd buiten vliegen en daarmee maakt het minder uit als hij eens de grond raakt.

Nou.... laten we dat maar niet gaan doen....

Groet, Bert
Was ook maar als grap bedoelt hoor ;)

Back