Vervanger: Dagelijks heli beslommeringen..

het zou mogelijk zijn, dat de heli zo snel draait bij 0 pitch,
ik ga het niet meten,
ik denk ik ben in de buurt van 3500 tot maximal 3999,
en dat is genug

denk lagers vervangen na 2 vluchtjes, hij zegt trouwens de volgende setup te gebruiken. Als je 1 keer met je ogen knippert ben je je heli kwijt:D

Scorpion HK-2206-3900 Brushless Motor 3S (3900KV), Castle Creation 25 ESC , stock pinion. Pitch range is max that the heli gives without binding, it has not been measured.

Beetje zelfde als de motor upgrade van de V120D02S. Dan schijn je elke 5 vluchten de lagers te moeten checken en olie te smeren her en der. Daar begin ik dus maar niet aan.

t werd eens tijd:
IMAG1040.jpg

leuk ding, maar damn wat is ie klein in vergelijking met de 6hv haha, t lijkt wel alsof deze door kaboutertjes gemaakt is ofzo xD
wel een beetje gepriegel als je met die kabeltjes enzo moet werken. ff zorgen dat ie vanmiddag nog vliegt zodat ik em kan maidenen:)

Gelukkig is ie binnen. Vraag me nog steeds af waarom dat zo lang moest duren. Ben erg benieuwd naar je maiden. Ding is in ieder geval een heel stuk nerveuzer dan jouw Compass ;)

ik moet nu even weg maar als ik terug ben moet ik alleen nog ff de pitch instellen, de esc en fine tunen. dan maak ik daarna een filmpje haha:P

Niks. Er is ook niks mis mee als je technische hulpmiddelen wilt gebruiken. We rijden toch ook niet meer in een Ford T? Is gewoon persoonlijke voorkeur. Ik kan het waarderen als mensen echt willen sturen. Mij gaat het persoonlijk alleen maar om het eindresultaat. En dat is dat het ding vliegt ;)

handig als je tijdens het vliegen even je neus wil snuiten, of een wesp wegjagen.:p
maar zo je lipo's leegtrekken en zelf alleen maar toekijken.... niks voor mij :rolleyes:

Kan me voorstellen dat bouwen van een schaal (echte schaal bedoel ik dan) belangrijker voor je is dan het daadwerkelijk zelf sturen. Dus voor die categorie hobbyisten is zo'n Wookong H een uitkomst. Tís maar hoe je je hobby wilt beleven.

Tis wel een oplossing om "de heli" in wat voor een vorm dan,.. weer onder controle te krijgen als je het even niet meer weet. Bij oriëntatie verlies, of een lastige wesp,.. je kan het zo gek niet bedenken, flip the switch and you are safe. Mmhhh klinkt leuk. :cool:

Het heeft natuurlijk niet alleen position hold wat je op het clipje ziet. Je kunt ook vliegen met bijvoorbeeld altitude hold aan.. Alleen is de Wookong H erg duur. Misschien komt DJI nog een keer met een Naza H met gps addon :mrgreen:

Laatst bewerkt door een moderator:
Tis wel een oplossing om "de heli" in wat voor een vorm dan,.. weer onder controle te krijgen als je het even niet meer weet. flip the switch and you are safe. Mmhhh klinkt leuk. :cool:
misschien wel een goede functie voor beginners??? :):):)

De Wookong H is niet echt een product voor beginners maar meer 1 voor professionals die bijvoorbeeld een 700 sized heli gebruiken voor luchtfotografie. Daar is het prijskaartje ook naar ;) $1250 met GPS en $700 zonder..

Back