Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
beetje donker helaas en me htc filmt niet zo mooi in t donker maar tis wel te doen.
oke tsja dat wist ik niet maarja tis vaak 4bft of hoger hier dus dan toch liever een 450size maar liever groter met fblHaha, nu maak je de fout die veel mensen makenMaar mijn Genius CP kan door z'n best hele goeie gyro en/dus FBL systeem gewoon bft 3 hebben waar de mcpx allang klaar is met behoorlijk vliegen. Ik weet dat ik met m'n Genius CP een beetje een roepende in de woestijn ben maar ik heb zowel de Genius als de mcpx en trust me. De Genius corrigeert gewoon een flinke bries terwijl de mcpx dan allang raar gaat lopen stuiteren.. Natuurlijk kan hij niet wat een 600 kan maar hij kan echt veel meer hebben dan veel mensen denken. Maar ja. Tís een Walkera en dat is vaak slecht op dit forum
![]()
Vind trouwens een 450 met flybar boven bft 4 al niet meer fijn vliegen. Maar dat terzijde. Misschien FBL een optie??
Ja je hebt vliegen en vliegen. Ik vind vechten tegen de wind geen vliegen meer. Ik heb m'n 450 ook in de lucht gehad met bft 6 zelfs maar of dat nou vliegen was betwijfel ik. Was meer windsurfen.
Heb hier filmpje van tijdje geleden. Dat was een dikke bft 4/5 met windstoten van 6 en m'n 450 werd er echt niet vrolijk van. Heb de multi nog gevlogen maar was met de 450 wel klaar na 1 lipo. Kijk op het filmpje die bomen scheef staan van de wind. Diezelfde wind kreeg ik zijdelings tegen de heli aan![]()
dat die trex wel een hoge rpm heeft ok, maar het filmpje is wel versneld afgespeeld volgens mij, als je naar de bomenlijn kijkt en de trilling van de camera ziet het er versneld afgespeeld uit.Ik kwam toevallig hier op het forum een filmpje van een zwaar gepimpte 250 tegen met een power van heb ik jou daar. Ontzettend gaaf en hij kan echt wel vliegen.
zo heb vandaag echt teveel gesimd en gevlogen haha, kan niet slapen xD. dan maar weer even simmen![]()