Vervanger: Dagelijks heli beslommeringen..

Nee, hoewel de 1e tank wel met dichtgeknepen billetjes was ;) Maar na 6 tankjes alweer lekker aan het rondvliegen! Vandaag weer eens voorzichtig nose-in gaan proberen en tegen dan zal de bestelde phoenix-sim wel binnen zijn gekomen, inverted e.d. probeer ik toch liever eerst weer op de sim ;)

Naar mijn gevoel gaat 't allemaal wat gemakkelijker, meer ontspannen dan enkele jaren geleden. En dat resulteert zich in rustiger, mooier vliegen dan de lompe haaks-de-bocht-om-bochten van vroeger. Zal ook wel meespelen dat een crash financiel gezien niet meer direct het einde betekent.

Nou koffertje is klaar, lijkt wel of hij er voor gemaakt is:D

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi Koffertje!

Heb mezelf en mijn vriendin een last minute ballonvlucht gekocht voor morgenvroeg half 7. Dat leek me altijd al geweldig :)

Daarna met de Hens de lucht in. Dit maal met onboard camera!

damn, loop ik naar me veldje zie ik dat me zender nog op aan staat maar het scherm t niet doet...lipo gaf 2,6v aan. gelijk maar een nieuwe besteld.

Het geluk wil dat Joure ( hier 10 km verderop en op 100m van mijn werk een vaste vertreklocatie is van een aantal ballonvaarders. Geloof dat er alleen al in Joure 4 a 5 verschillende ballonvaart bedrijven zitten. Daarbij is Joure landelijk van de vaste vertreklocaties hier in Friesland. Perfect! Heb er erg veel zin in.

Denk dat Hens indd uit de verkoop gaat als ik morgen een paar snelle runs heb gevlogen haha.

Hij heeft in ieder geval een mooi transporthoesje:

Verjaardags cadeau van een goede maat van me. Custom made bij de Luchtmacht! Vloeistofdicht en brandstofbestendig. Universeel tot 700 size :cool:

mooie transport hoes Jonkje :thumbsup:
en natuurlijk voorzien van het RC pirate logo :D:D:D

groet,
Hoogvlieger

nou @Willem Jan:
wat een gevoel moet dat zijn,

hoe kan je ook 3 jaren niet vliegen, of daroom??

s6, Uwe

-Emigratie vanuit NL naar BE
-Samenwonen
-Trouwen
-Verhuizen
-Waar ik in NL slechts 2 konijnen had lopen er hier 1 leonberger, 2 newfoundlanders, 7 katten en nog wat kippen rond
-Werkzaamheden in en om het huis die toch redelijk zwaar doordrukten op de dosis beschikbare tijd en financiele middelen
-Kortom van het student-zijn naar het echte leven gaan ;)

-Emigratie vanuit NL naar BE
-Samenwonen
-Trouwen
-Verhuizen
-Waar ik in NL slechts 2 konijnen had lopen er hier 1 leonberger, 2 newfoundlanders, 7 katten en nog wat kippen rond
-Werkzaamheden in en om het huis die toch redelijk zwaar doordrukten op de dosis beschikbare tijd en financiele middelen
-Kortom van het student-zijn naar het echte leven gaan ;)

En nu heb je alles onder controlle,
en dan mag weer gevlogen worden, hihi

Soms echt moeilijk,

mooi weer heb je nodig voor

-aan de strand
-BBQ
-fietsen
-zwemmen
-vliegen

nu nog die volgorde afspreken

Morgen is het weer de hele dag aan het water wegens honden die watergekoeld worden...toegegeven, de 38-39 graden die ze hier voorspellen zijn ook niet helemaal mijn weertype...! Er mag toch zeker 10 graden vanaf.

als die honden niet mee gingen, kon je altijd nog een heli ''uitlaten'' :D:D
drijvers onder de skids etc ;););)

Ballonvaren is een ideale manier om nieuwe wildvlieglocaties te spotten haha.

Wekker ging om 05:15, rond half 7 stegen we op. Fantastische vlucht gemaakt, GEWELDIG!

Zo de heli maar vast inpakken en vliegen!

Laatst bewerkt:
mooi mooi mooi :D:D:D
echt gaaf!!!
maare, die ballon mand.. een tandem versie???
weer es wat anders dan de standaard kubus :)

en?
hoeveel wildvlieg locaties heb je gevonden??? :p

Back