Vervanger: Dagelijks heli beslommeringen..

Er draait een server nu voor de liefhebbers.. Modelbouwforum en wachtwoord mbf. Kom zelf later nog even vliegen.. Ben nu nog bezig maar server staat klaar..

+1 wat een rotweer!! :mad:

nouja, heb eindelijk de nieuwe huey romp voor m'n FP binnen :)
dus voorlopig nog sleutelwerk te doen :rolleyes:

en hopen dat TNT eens aan de deur komt met de servo's :mad:

EDIT: romp vervangen :)
before crash
full

en nu
full

de originele ''marines'' versie was er niet meer, dus maar ontslag genomen van de NAVY, en voor de duitse SAR gaan werken ;)
een dezer weken de romp wat meer kleur geven, en misschien dat ie een lier krijgt...

groet,
Tomos19

Laatst bewerkt door een moderator:
Over schaal gesproken. Maar oh oh oh wat is dit mooi :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Nope eerder schuiven en monteren :)

Die Sar Huey doet me denken aan vroeger. Toen zag ik ze in Twente nog wel eens vliegen... die hoorde je van ver al aankomen... wat een geluidje... :cool:

Schaal om bestaande 450 is toch niet echt bouwen?? ;)

Nou.... bouwen is een groot woord.... maar zoals een wijs man(tra) hier ooit eens in zijn handtekening had staan:

"Schaalvliegen is méér dan alleen een romp er omheen hangen".....

Het lijkt veel op schuiven en monteren, maar je gaat toch wel merken dat het opeens een heel andere heli is geworden....

Maar die MD 500 is een heel leuk rompje.

Groet, Bert

Hoe bedoel je. er zijn niet veel andere rompjes?
Voor een 450 zijn er nog heel wat meer te verkrijgen hoor,
Airwolf,
Agusta 109,
AS350,
BO 105,
EC 135,
en da's zo eff uit het blote hoofd... als je gaat zoeken, zo nog wel een paar denk ik

Groet, Bert

Voor een 450 heb je zo ongeveer de meeste keus wat rompen betreft. De MD500 romp is een fijne vlieger, en voor zover ik gezien heb de BO 105 en de airwolf ook.

Ik mis mn kleine MD500 nog altijd... r.i.p. ;)

Er zijn zeker nog wel meer rompjes maar dan moet je ff op zoek buiten de bekende merken om. Zo zijn er o.a. de Seaking, Sea stallion, Cobra etc... via een Duits bedrijfje. Maar dan word het wel bouwen want je krijgt de blanco romp dan in 4 tot 6 helften.

Laatst bewerkt:
Lekker gevat Bert :p

Maar omdat jij het bent: elke romp helft in 2 of 3 losse delen haha.

Ohwja... sneak preview:

Mechaniek is van de Moskito Sport.

:)

Laatst bewerkt:
Back