Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
6s 2650 of 3000mAh lipo's?
Hoi,
eehhm.. verder terug was ik ook aan het nadenken over een 500 DFC,
ik denk zo aan ALIGN,
voor oefeningen tussendoor,
hoe tevreden zijn jullie ...
thanks voor reacties, Uwe
Hey Uwe
ik ben heel tevreden met mijn 500 DFC , een heel leuke oefen heli en onderdelen vallen ook nog wel mee kwa prijs
ik vlieg hem wel met beastx maar met de 3GX moet ook prima kunnen
Gr Nick
Net toch de "nu betalen" knop ingedrukt. Onderweg is een Super Combo 500 DFC Pro vanuit rc711. Inclusief verzending kwam het uit op €510 (DHL speedpost). Ik houd jullie op de hoogte!
maar kijken wat de minister van financiering weet ...
thanks, Uwe
Ja, dat gaat prima lukken. Ik heb de V3.1 gevlogen en daar was ik echt van onder de indruk. Ik vlieg ook met de Vbar silverline als referentie en ben echt een zeur als het gaat om nauwkeurigheid. Wel moet je zorgen dat je heli echt in orde is.3GX of BeastX?.... Kan nu redelijk overweg kwa sport vliegen en wat flips. Wil dit opschroeven naar meer 3D.
Zomaar een idee hoor maar als je die 5 a 600,- die een trex 500 set kost nou aan de kant zet zodat je wellicht twee crashes met de 600 kan maken? misschien gebeurd dat niet eens wanneer je hoog genoeg oefent en een 'bailout' achter de hand hebt. Een nieuwe heli kan ook leuk zijn natuurlijkBedankt voor de info over 500er T Rex DFC,
dat dacht ik all:
voor mij was de 450er te klein
en een 600 te groot qua crash-onderdelen,
maar kijken wat de minister van financiering weet ...
thanks, Uwe
Aangezien hier wat kenners zitten: 3GX of BeastX? Internet is meer te spreken over de Beast maar is dit verschil echt duidelijk te merken? Komt op een DFC pro welke komt met de 3gx. Kan nu redelijk overweg kwa sport vliegen en wat flips. Wil dit opschroeven naar meer 3D. Gaat dit lukken met de 3GX?