Vervanger: Dagelijks heli beslommeringen..

Volgens DHL moet die morgen middag 16:35 uur weer terug zijn,
en volgens de dealer vliegt die weer super goed.

Ben benieuwd, zou leuk zijn.

Groet
Uwe

Da's goed nieuws. Jammer dat het in 2 keer moest en niet gelijk de eerste keer in orde. T'is een fijn ding. Bakken power. Kan ook binnen worden gevlogen maar dan moet eerst de kerstboom uit de kamer en moet ik nog wel even de settings naar smaak instellen.

Hier filmpje van vanmiddag. Heb alleen een korte hover gedaan. Moest opstijgen op een vierkante meter ivm salontafel, kerstboom en televisie. Eenmaal in de lucht kwam ik tot de ontdekkingen dat er wel erg veel expo op zat :p

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo rustig heb ik die bird van mij nog nooit gezien,
niet dat ik niet kan vliegen,
maar het heck wiebelte hen en weer, en ...

ben benieuwd, als die weer terug is,

tot morgen
Uwe

Ik ben lief voor mijn vogels.. Verder heb ik nogal lang in het hoverstadium gezeten toen ik begon dus ben daar behoorlijk bedreven in zeg maar :p

..die mCPX V2 hovert nu ook heel rustig in de woonkamer
..en aandacht hebben mijn vogels ook,
maar zij moeten ook lief zijn, ha ha

Groet
Uwe

De mcpx bl is vooral krachtiger. Dus binnen de rand van de tafel raken is volgens mij funest voor de heli.. Dat maakt het spannend om hem binnen even in de lucht te hebben. Verder is ie best lief hoor.

Hahaha ff lekker aan het spelen geweest (proberen) met de nieuw aangekochte DJI Phantom
whahahahahh leuk speelgoed is dat zeg........
had in de software 40mtr hoogte max ingesteld en nu net in het pikke donker effe klimmen tot maximaal en waarempel ongeveer 40mtr hoogte stopt ie met klimmen..........en blijft ie mooi hangen:p

wel wennen zo'n ding maar reuze leuk om er wat mee te doen
Het was het eerste vluchtje en er zullen in deze dagen nog wel meer volgen met de Phantom V2

whahaha prettige kerstdagen allemaal

(tis ff in het verkeerde topic geschreven want dit zijn geen helicopter beslommeringen of toch wel??)

Gr
Jeroen

Hallo allemaal:

even nog: Fijne Feestdagen en een Gelukkig 2014

@Chow: die mCPX BL vliegt, hek moet je wennen, is echt bijna te strak, en de hekmotor woord al na 2 minuten super warm (heet), misschien hoort dat zo, even 3 lipos gevlogen, morgen nog een beetje,

moet toch werken aan de kerstdagen voor goede centjes, ha ha
oud en nieuw dan vrij een week, ook leuk

@jjdehaan: leuk Jeroen, dat dat ding zo bevalt, staat bij mij ook op de wenslijst, ha ha ..

Groet
Heli-Uwe

Jullie ook allemaal natuurlijk fijne kerstdagen. Dit was hier dag 1 en ik zit redelijk volgepropt.. Alleen dag 2 nog en dan zijn we weer klaar..

@Uwe Wat bedoel je met te strak op de tail bij de mcpx bl? Ik herken dat domweg niet..

same here, beide dagen vol gepropt...

naja beetje bankhangen en gezelligheid met de familie is ook niet verkeerd ;)
Vliegen komt wel weer.

Fijne dagen nog iedereen :)

Ondanks de "kerstverplichtingen" en de regenachtige dagen toch nog wat kunnen bouwen..... Ik had nog een lader, ventilatoren, weerstanden, koffer, condensatoren en een pc voeding liggen. Tijd om dit eens te organiseren ;-)

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Back