Vervanger: Dagelijks heli beslommeringen..

..ik zou niet eens weten, waar ik voor het laatste de schroeven van de heck-servo-arm heb aangeraakt ??????????????????

Groet
Uwe

Wss bij je laatste checkup wat je altijd doe of mss vergeten??te controleren toen??
Tis gebeurt en niet meer terug te draaien.........

Jeroen

Ontzettend balen Uwe, en dat twee keer op één middag....

Hopelijk vallen de reparaties mee....

Groet, Bert

het was leuk vliegen vandaag,

een keer een echte constructie fout,
en een keer een halfe stuur fout,

en als we niet vliegen, gaat niks kapot,
.....verkeerd: als we goed kijken, hebben we minder fouten .!

Groet
Uwe

Laatst bewerkt:
Zo is het Uwe... Zo parkeerde ik vandaag bijna mijn 62cc Cap 21 in de sloot aan het einde van het veld.. Iets te hoge snelheid, mooie lange flare en oh ohw einde veld in zicht! Throttlecut aan, richtingsroer zoveel mogelijk bijsturen zonder de kist op zn neus te zetten en bij stilstand zo'n 1,5m over... 8O

Dat had me met gemak €85 euro aan propellor kunnen kosten,een ontwricht landingsgestel en gescheurde wielkappen kunnen opleveren..

Pilot error :neutral:

Mja houd je scherp zullen we maar zeggen....

Sindskort vliegt er bij ons op de club een nieuwe heli rond, nog niet helemaal afgebouwd maar zeker niet minder indrukwekkend:

Fred Coenen/ Helitech turbine Lama.

te5uruja.jpg

5ezybe3a.jpg

Zeer imposante en kostbare machine, maar wat mooi!

HD

Laatst bewerkt door een moderator:
turbine ...

klinkt goed,

hier eerst maar opruimen en kijken wat nog goed is,
niet iedereen bij mij thuis is da met eens, phh phhh

Groet
Uwe

Denk dat ze thuis liever zien dat je een trex 700 prakt dan een turbine lama. Alleen voor de rotorbladen koop je zo ongeveer al een complete trex 700 nieuw :rolling:

Rotorkop van de Lama € 2695.
Set mainblades € 900.

Heb de totaalprijs van de heli gehoord en dat is flink slikken... 8O al had ik het geld er voor dan nog zou ik er niet mee vliegen haha.

Maar dat is dan ook wel een héél mooie rotorkop....

Zo'n beetje zo "schaal" als maar mogelijk is.... verbluffend gewoon.
De totale heli, daar heb je een heel fatsoenlijke auto voor....

Groet, Bert

Ach... Op RCN staat eenzelfde Lama vliegklaar 2e hands voor €14000.

Dan weet je ook waar je de nieuwprijs kan zoeken... Je zal dat maar total loss vliegen.... 8O

Kan hij ook inverted? :)

Als dat het enige is wat er toe doet, moet je een pak type-papier kopen: 500 blaadjes, en je kunt ze allemaal omdraaien....:rolleyes:

Tssss.....:confused:

Groet, Bert

Oh, eh... enne....

verstuurd vanachter mijn bureautje, using mijn vingertoppen op een toetsenbord....:rolling:

Als dat het enige is wat er toe doet, moet je een pak type-papier kopen: 500 blaadjes, en je kunt ze allemaal omdraaien....:rolleyes:

Tssss.....:confused:

Groet, Bert

Oh, eh... enne....

verstuurd vanachter mijn bureautje, using mijn vingertoppen op een toetsenbord....:rolling:

:D grappige reactie hihi
En ondertussen al aan't laden??of nog steeds voor anker??

Hey Jeroen,

Nee, we zijn gistermiddag naar binnen gegaan, liggen nu te laden, vanmiddag na de middag weer naar buiten om de rommel die we nu weer hebben, dik 3000 metrieke tonnen aan boord geblendde FAME (ofwel Fatty Acid Methyl Ester, of nog simpeler, Biodiesel) naar Engeland te brengen.

Zo mooi als dat het gister was, zulk naargeestig stinkweer is het vandaag.... :(

Groet, Bert

Ahhh OK, eindelijk dus binnen, zijn dat van die Stalen IBC's 3000 metrieke tonnen?of zie ik dat verkeerd?of zijn dat gewoon vaten?

Ik hoop dat je dan beter weer onderweg heb naar Engeland.
Veel plezier met wachten met laden dan en goede vaart vanmiddag....
Hoelang vaar je er over??

Gr
Jeroen

Verstuurd van uit mijn Rokhok met een laptop:rolling:

Teveel aan de diesel geroken ofzo?

Oh enne.. verstuurd van een telefoon bij een zwembad in singapore.

:confused:Beetje op je pik getrapt, Pizzie?

Ahhh OK, eindelijk dus binnen, zijn dat van die Stalen IBC's 3000 metrieke tonnen?of zie ik dat verkeerd?of zijn dat gewoon vaten?

Ik hoop dat je dan beter weer onderweg heb naar Engeland.
Veel plezier met wachten met laden dan en goede vaart vanmiddag....
Hoelang vaar je er over??

Gr
Jeroen

Verstuurd van uit mijn Rokhok met een laptop:rolling:

Nee... die 3000 ton, dat zijn twee grote plassen, en die gieten we zo
bij elkaar gemengd het schip in (heel lomp gezegd, komt natuurlijk wel een hoop meer bij kijken).

Net zoals jij je auto volgooit ongeveer: slang aankoppelen, volpompen, en weer verder.... Maar dan een beetje anders....

full

Groet, Bert

Back