Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Beetje brutus
Modelbouwforum.nl :thumbup:
Klopt Rogier,
we dwalen een beetje af "dagelijkse heli beslommeringen"![]()
Klopt Rogier,
we dwalen een beetje af "dagelijkse heli beslommeringen"![]()
Net even de heli buiten gezet en laten pruttelen.....motortje loopt weeer na 1x starten.......na een lange tijd stil te hebben gestaan, nu nog even de rust vinden om een vluchtje te maken..mss vanmiddag
Gr
Jeroen
Ik kan het niet laten om soms een opmerking te plaatsen...het aan de ene kant strenge beleid strookt niet met het soms blaartrekkende slap geneuzel aan de andere zijde die gewoon plaats vind zonder ingrijpen. Het tekort aan kennis van het reglement zal het zijn denk ik. Het is minder serieus bedoeld dan het lijkt maar vind dat er soms doorgeslagen word... Vriend van het mbf worden om de kosten van het forum te drukken vind ik ok maar niet om de slowchats die hier veelvuldig plaatsvinden te ondersteunen en dan al zeker niet als het niet mb gerelateerd is. (De reden ook dat ik geen vriend meer ben trouwens.)
No hard feelings, chat lekker door en geniet van de wetenschap dat het komend weekend wel 14 graden kan worden...time to stop bullshit and start flying! :thumbup:![]()
Het is meer zo'n recreatie vaarroute dus niet zo breed maar als je pech hebt maakt dat geen verschil. Even laag vliegen bij een brug tot ie wiebelig werd vond ik eigenlijk net als het 'stuntvliegen' met de 6hv. Het zijn risico's en een foutje betekend in het ergste geval misschien een paar maanden of meer niet vliegen maar daar denk ik dan maar niet teveel aan.Jij durft over een kanaalWat gebruik je om die 500 meter te halen? Gaat dat op standaard spul?
Voorspelbaar antwoord Chow :thumbup: