Vervanger: Dagelijks heli beslommeringen..

ja, als bij een heli de schade te groot zou zijn, dan wel,

maar als bij een 700er servo's en canopy en bladen of zo bij komen,
dan woord het wel duur, en de heli mankeert ja verder niks.

Groet
Uwe

Jij mag trouwens ook niet vliegen tot en met woensdag toch? Hier in de Haarlemmermeer in ieder geval niet.

Het is van zaterdag 22 maart 07.00 uur tot woensdag 26 maart 18.00 uur in de gemeente verboden om op afstand bestuurbare of programmeerbare vlieg-, voer- of vaartuigen te laten vliegen, rijden of varen. Indien nodig kan de politie ook optreden als je een op afstand bestuurbare of programmeerbare vlieg-, voer- of vaartuig bij je hebt. Het gebruik van drones is dus verboden in deze periode.

Ja ik twijfel een beetje. Maandag en dinsdag is er weinig wind. Maar heb ook geen zin in gezeur. En mijn veld is nou niet bepaald afgeschermd van de weg zeg maar..

ik weet niet of er boetes op staan... maar je kunt natuurlijk net doen alsof je een domme hollander bent die geen idee heeft dat er een verbod is en dat proberen bij meneer agent .. wie weet.

ik weet niet of er boetes op staan... maar je kunt natuurlijk net doen alsof je een domme hollander bent die geen idee heeft dat er een verbod is en dat proberen bij meneer agent .. wie weet.

Dat zou ik niet proberen.. de president van Amerika is er.. ene Obama.. en daar gaan ze mee om alsof hij van porselein is dus ik denk dat je als je gepakt wordt je flink de sigaar bent.

Ik zou gewoon een paar meter buiten de gemeente vliegen, uitdagend op de gemeentegrens :-D

ik heb een hekel aan figuren ( popsterren, ministers of wat dan ook ) waar mee omgegaan word op deze manier.
Afijn, helaas hebben we dat maar te accepteren dan.

Ach het is bedoeld natuurlijk om geklooi met FPV verkeer tegen te gaan. Als ik een beetje sta te klooien met mijn 500 doe ik niemand kwaad. Maar regels zijn regels en ik loop wel risico natuurlijk. Ik kijk wel.

ik heb een hekel aan figuren ( popsterren, ministers of wat dan ook ) waar mee omgegaan word op deze manier.
Afijn, helaas hebben we dat maar te accepteren dan.

Ja het is een behoorlijk dure poppenkast daar volgende week.. op onze kosten hier zitten, 5 dagen jezelf volvreten, niks besluiten beetje handjes schudden e.d.

Wat heb ik in godsnaam verkeerd gedaan in mijn leven?

Ach we zetten daarmee ons landje wel weer even op de kaart. Wie weet of het nog wat oplevert. Dit soort summits worden natuurlijk ook gebruikt voor handel.

Wat heb ik in godsnaam verkeerd gedaan in mijn leven?

Alles zelf betaald (omdat dat van je verwacht wordt, anders word je bestraft), met mate gegeten (omdat te veel eten ongezond is en dat wordt bestraft), beslissingen genomen (omdat je wel moet, anders "kom je er niet in het leven") en je alleen netjes voorgesteld aan mensen die er toe deden (omdat dat beleefd is)....

Dat heb je allemaal verkeerd gedaan.... ;)

Groet, Bert

Alles zelf betaald (omdat dat van je verwacht wordt, anders word je bestraft),

CHECK

met mate gegeten (omdat te veel eten ongezond is en dat wordt bestraft),

XXXXL is mijn maat!! ;-)

beslissingen genomen (omdat je wel moet, anders "kom je er niet in het leven")

Heb ik een vrouw voor.. dat gevecht ga ik niet aan, verlies je toch.. heb niks te klagen.

en je alleen netjes voorgesteld aan mensen die er toe deden (omdat dat beleefd is)....

Voorstellen? Wat is dat?

Morgen voor een blue thunder 450 kijken, prettig weekend allemaal!

Back